לתרומות לחץ כאן

המשך לשאלה הקודמת

שאלה:

שלום לרב,
בהמשך לשאלה ששאלתי בבוקר על כך שראיתי על נייר צבעוני שהיה בפח צבע חום וחששתי שאולי זה היה נייר שקינחתי איתו לאחר יחסים . כתבת שאין לחשוש.
לא שאלתי מה קורה במידה ואולי בעלי ניגב בו אז אמרתי לו שראיתי נייר שהיה בו קצת חום ושחששתי שאולי זה נייר שהשתמשנו בו לאחר יחסים .כשאני מעלה ספק אני שוקלת את המילים שלי וחושבת איך להגיד את מה שרוצה בין משפט למשפט כי מפחדת מהסוגיה של נאמנות האישה . בעלי שאל אחרי שקצת שתקתי נו מה את רוצה להגיד בזה אז שאלתי אותו אם ראה משהו בעייתי אתמול שהתנקה והוא אמר שלא. אז אמרתי לו אז הכל בסדר .
אני יודעת שהרב לא אוהב שמשתפת את בעלי ואני באמת לא שיתפתי אותו המון זמן . השבוע לא היה לי טיפול פסיכולוגי וכנראה שזה קצת החזיר אותי אחורה .
עליי לחשוש מכך שיכולה לאסור עצמי אולי בדיבור ?
אשמח לכלל גורף בנושא .
מתנצלת על כל השאלות

תשובה:

אין כל חשש. יש לך טעות יסודית בכל הבנת נאמנות האשה, היא קיימת רק בסיטואציה אחת ויחידה, כאשר האשה באה לבעלה ומודיעה לו: בעלי היקר, דע לך קיבלתי מחזור. כל סיטואציה אחרת, כאשר היא שואלת או מסתפקת או אפילו היא אומרת נחרצות אבל היא מסבירה למה היא אומרת, למשל היא אומרת נאסרתי כיון שראיתי על הבגד הזה את הכתם הזה, ואז מסתכלים ומחליטים שבעצם זה לא אוסר, או שזה לא ממנה וכו', אין כל בעיה, כי יודעים למה היא אמרה ושזו טעות. לכן אין סיכוי שתהיה לך בעיה עם הנושא הזה!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל