לתרומות לחץ כאן

חסר לי יחס מאישתי

שלום כיצד אפשר לחזק את האמונה שכל מה שקורה לנו זה משמיים לדוגמא אישית הננו מגדלים 3 בנות ובקושי יש לי ולאשתי אפלו זמן לשבת ולדבר ודעתי שזה תלוי בה שאם היא תרצה היא תוכל לפנות זמן לבעלה כיצד עליי להחדיר בליבי שגם התנהגות ויחס מהאישה זה משמיים אם אני אקבל זאת זה ימנע מהבית שלי הרבה ויכוחים כי באמת חסר לי היחס מאשתי

תשובה:

שלום רב,

נתחיל מהסוף, אני מבינה שאתה חווה חסר ביחס מאישתך. ומנסה להתמודד עם זה עם עצמך בחיזוק באמונה, שזה כשלעצמו תמיד דבר טוב, אבל מה עם ההשתדלות והאמונה שיכול להיות טוב יותר? הרבה יותר טוב!

החלק הראשון של הפיתרון הוא המודעות למה שקורה: סביר להניח שהמערכת הזוגית הכוללת שלכם כרגע לוקה בחסר גם עבור אישתך, מהיכן אני יודעת?, העניין הוא שברגע שיש לאחד מבני הזוג בעיה או חסר כלשהוא בזוגיות-  זו לא בעיה שלו לבד -זו הופכת להיות בעיה זוגית, והפיתרון שלה הוא גם זוגי, כי כמו שהתנהגותה של אשתך משפיע עליך – כך גם החסר שלך בהכרח משפיע גם על זוגתך.   אפשר לשער שגם אשתך חווה מחסור כלשהוא במערכת הזוגית – גם אם הוא לא מורגש מעל פני השטח, מה שגורם בעצם לשניכם לסבול כל אחד בדרכו. ולגרום ללא משים לסבל לבן זוגו.

העיצה הטובה ביותר שאפשר לתת מבלי להכיר לעומק את פרטי המקרה הספציפי שלכם – היא לשבת יחד. במטרה לשמוע ולהבין אחד מהשני מהיסוד, כי אין פה אשם או אשמה, יש פה מישהו שמרגיש ומישהי שמרגישה, ושניהם יכולים לעזור אחד לשני להרגיש יותר טוב. כמובן שאם יש צורך ללמוד איך לעשות את זה מומלץ לגשת לטיפול.

חיה וסרמן

יועצת זוגית

0504103860

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל