לתרומות לחץ כאן

טעויות של המוכר במשלוח

שאלה:

שלום הרב יש רשת חנויות שמוכרת מוצרי מזון באינטרנט, והם שולחים שליח עם המוצרים לבית.. הזמנתי מהם כמה פעמים, וכמעט כל פעם הם עשו טעות והוסיפו מוצרים שלא הזמנתי, בלי לחייב אותי עליהם. להחזיר את המוצרים זה כמובן סיפור מסובך, לשלם עליהם זה לא הוגן (אני לא רוצה אותם ולא צריך אותם), וגם זה כאב ראש גדול להתקשר אליהם ולהסביר באריכות מה קרה ושיחייבו את הכרטיס אשראי, כך שבמקום להקל עלי את הקניה היא נהייתה יותר קשה. מה אני צריך לעשות? אני יכול להשתמש במוצרים? או לזרוק אותם? או שאני חייב לדבר איתם.. (רק מדגיש שאם אני חייב לדבר אתם בכל פעם יש הרבה סיכוי שפשוט אוותר על השירות שלהם, כי יצא שכרו בהפסדו)

תשובה:

שלום וברכה,

המוצרים שהגיעו לביתך בטעות, חל עליך חובת השבת אבדה. ועליך להתקשר ולהודיעם שהגיעו לידך מוצרים שלא הזמת, ושיבואו לקחתם, ובזה אתה יוצא ידי חובה. אין לך אפשרות להשתמש במוצרים ללא תשלום. וכן לא לזרוק לפח מאחר ונעשית שומר אבדה עליהם.

בהצלחה.

מקורות:

 

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל