לתרומות לחץ כאן

שז"ל וטנטרה

שאלה:

שלום כבוד הרב,
ב"ה אני כבר תקופה בהתליכי התחזקות ותשובה.
איסור הוצאת שז"ל היא האיסור שכרגע הכי קשה לי איתו. אני שורד מיום ליום עם העיניין הזה, אני מתפלל כל יום לקב"ה שיתן לי כוחות. לצערי אני מרגיש שהמאבק הספיצפי הזה שוחק אותי נפשית, גוזל ממני את מירב הכוחות ולא מאפשר לי להתפתח בכיוונים אחרים. אגב יש לי OCD אז אני נוהג גם להחמיר עם עצמי. אני לא מסוגל לבצע עברה במזיד ואוננות זה תמיד יהיה עם כוונה. אני מרגיש שאני עומד להתפוצץ עם העיניין הזה.

יסלח לי הרב ויתקן אותי אם אני לא מדייק בדברי. למיטב ידיעתי האיסור הוא על הוצאת זרע לבטלה שמכאן נוצר סייג של איסור אוננות. כלומר האוננות היא פסיק רישא ואסור לאונן , אם ודאי שפעולת האוננות תגרום להוצאת שז"ל אך מותר אם אין הדבר כן.

בשבת למשל אסור ליטול נפש מה יעשה אותו יהודי שרוצה ללכת על מדרכה ובמקרה יש שם נמלים. למיטב ידיעתי מותר לו ללכת כל עוד לא מדובר בפעולה ודאית שתגרום לכך שידרוך על הנמלים ויטול את נפשם.

קרי לילה להבנתי פטור מעונש כיוון שאין פה כוונת מזיד. אם כך מה יעשה אותו יהודי שיודע שיש סיכוי כשירדם יהיה לו קרי לילה, הוא לא ילך לישון? להבנתי מותר לו לישון אבל עליו לעשות השתדלות למשל להימנע ממחשבות לא צנועות, לעשות התיקון הכללי וכדמ…

אם כך במידה ואני מכיר טכניקת טנטרה (של חכמת המזרח) להגיע לפורקן מיני ע"י אוננות אבל ללא הוצאת שז"ל. את הטכניקה למדתי, תרגלתי והגעתי לתוצאות טובות לפני שחזרתי בתשובה. האם מותר יהיה לי להשתמש בה כלומר לאונן מתוך השתדלות לא להוציא שז"ל
(כנראה שאצליח אבל זה לא 100 אחוז, לדעתי הסיכוי שיהיה לי קרי לילה הרבה יותר גבוה מהסיכוי שאפקשש).

תודה מראש הרב! אשמח לתשובה מפורטת של כל השיקולים.

תשובה:

שלום וברכה

מה שאני הייתי מייעץ זה לא לעשות את הטנטרה הזו, לא טוב בכלל לבוסס בכל הענין זהה יותר מידי. אלא פשוט להפסיק לעסוק בנושא מכל צורה. כלומר אל תעשה במזיד שום דבר ואל תחשוש פן יקרה לך משהו בשוגג, ואם קרה קרה. הדרך לכך שהמציאות הזו תתמעט, היא פשוט לא לעסוק בזה לטוב ולמוטב. קרה אז קרה וממשיכים הלאה לא צריך להבל ולא קרה שום דבר. לא לפחד כל הזמן מהאיסור אבל גם לא לבוא במזיד ולעשות שום דבר. פשוט לא לעסוק בענין זה. לשמור על העיניים בצורה סבירה, לא לראות סרטים שאין בהם צניעות וכדומה, וזהו. 

תקיים מצוות בשמחה, תלך לתפילות ותעבוד את ה' מתוך נעימות, והכל יהיה בסדר בעזרת ה'.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל