לתרומות לחץ כאן

טהרה – חיים עם בן זוג מחוץ לנישואין

שאלה:

אני בת 22 יש לי בן זוג כבר זמן מה ואני מקיימת איתו יחסים
ולפני כמה זמן שהייתי איתו גיליתי שהייתי בנידה לא ידעתי את זה ויש לציין גם שבדקתי את עצמי שעה לפני ולא היה כלום אני באה מבית דתי אני קצת ירדתי מהדרך אבל אני מאמינה מאוד ומשתדלת באמת לקיים כמה שיותר מצוות מין הסתם שיש דברים שיותר קשים לי
אבל עכשיו יש לי יסורי מצפון שלא נותנים לי מנוח אני לא יודעת מה לחשוב
אשמח לתשובה שאדע איך לתקן את הטעות

תשובה:

שלום וברכה

בלי להכנס לעצם הענין, אני חייב לתקן טעות חמורה מאוד, גם אשה שכבר נגמר לה המחזור דינה כנידה לכל דבר וענין עד שתקיים הליך טהרה! כלומר ספירת שבעה נקיים וטבילה במקווה. בלי טבילה במקווה זה בדיוק כמו אמצע מחזור, חיוב כרת גמור. אחד העוונות החמורים ביהדות. לכן בלי להכנס לעצם האיסור של קיום יחסים שלא במסגרת נישואין, חשוב לדעת שהקפדה על איסור נידה החמור מחייבת טבילה במקווה כשר.

יסורי מצפון זה טוב, זה בעצם היצר הטוב שבנו שמעורר אותנו לשוב לה' יתברך ולעשות רק את הטוב בעיני ה'! תשתמשי בו ואל תדחיקי אותו! תשמרו על הטהרה ותמנעו מאיסור נגיעה לגמרי, תקיימי הליך של בירור בינך לבין עצמך לאן פנייך מועדות, יש אלוקים ויש תורה, ואם משהו באמונה זו התרופף אצלך, כדאי לפנות לאירגון ערכים ללכת לסמינריון שלהם בתנאי נופש מעולים, לשאול שם ולשמוע תשובות לכל השאלות, להתחזק באמונת ישראל, ואז להנשא בעזרת ה' מתוך כוונה לקיים בעזרת ה' חיים יהודיים מלאי אמונה ורגש שמחה וסיפוק אמיתי. אבל עד שתסיימי את הליך הבירור, עשי לעצמך סטופ! לא לעשות דברים שאחר כך מתחרטים עליהם מאוד!

בהצלחה רבה מאוד!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל