אין לעשות זאת, משום "אוושא מלתא", כלומר כל מלאכה הכרוכה ברעש שבדרך כלל אינה נעשית בשבת על ידי שעון אסורה לעשותה בשבת אפילו על ידי שעון, כמבואר בשו"ע תחילת סי' רנב.
Din Online
הצטרף לדיון
2 תגובות
לספרדים הדבר מותר כי אין להם איסור של אוושא מילתא. מה עוד שיש לדון גם לאשכנזים שמותר היות והרעש שהמדיח עושה ( החדשים כיום) פחותים לעיתים מהרעש שהמקרר עושה
לספרדים הדבר מותר כי אין להם איסור של אוושא מילתא. מה עוד שיש לדון גם לאשכנזים שמותר היות והרעש שהמדיח עושה ( החדשים כיום) פחותים לעיתים מהרעש שהמקרר עושה
זילותא דשבת ודאי יש כאן.
השאר תגובה