לתרומות לחץ כאן

מתביישים ללכת לרב עם עדי הבדיקה

שאלה:

שלום,מחילה מכבודו…אנוכי ואשתי שתחייה,איננו בקיאים כלל ועיקר בנושא טהרת המשפחה,ואין לנו רב ורבנית להתייעץ עמם,ומתביישים אנו לשלוח בדי בדיקה לרב מומחה,על-מנת שיוכל להכריע האם ההפרשה פוסלת/לא פוסלת,את שבעת הנקיים…ולכן בכדי לא להכנס למקום ספק,היינו תמיד סופרים מחדש לצערנו,ועד שאשתי מצליחה להטהר בעבורי,אנו עוברים המון מניעות ועיכובים,והווסת שלה אף פעם לא סדירה,מה עושים?! האם נוכל לקבל מענה הלכתי בכל פעם בעניין זה,דרככם,באופן הוירטואלי הזה?

תשובה:

שלום וברכה

לא ניתן לשלוח עדי בדיקה באופן דיגיטלי כי הגוון אף פעם לא יהיה מדוייק, אבל חבל חבל ושוב חבל שאתם גורמים לעצמכם לחינם צער וכאב לב! הרבנים כל כך רגילים לראות את עדי הבדיקה, זה בכלל לא מעניין אותם ולא תופס את תשומת ליבם, זה משהו הכי שיגרתי בחייהם, ואם אתם מתביישים לשאול רב שגר קרוב ומכיר אתכם, תלכו לרב בשכונה השניה. אינני מבין, להתפשט לפני רופא כשצריך אתה מסכים, ולהראות הפרשה על בד שזה בעצם שום דבר אתה מתבייש? מה ההגיון? תעשה את זה פעם אחת וזה יתפוגג.

המצב העכשוי מיותר וממש פוגע לחינם בשלום הבית שלכם ובשמחת החיים.

באופן כללי אחר, בנוגע לוסת שאינה סדירה גם חבל לסבול לחינם, יש ללכת לרופאת נשים העוסקת עם הציבור הדתי חרדי, שתתאים לאשתך כדורים להסדרת וסת.

בהצלחה רבה מאוד.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל