לתרומות לחץ כאן

שמירת העיניים

שאלה:

שלום כבוד הרב,
אני משתדל לשמור על העיניים שלי כמה שאני יכול, אך לפני כמה ימים היה לי הירור ונגעתי באברי והפסקתי לאחר כמה שניות והעפתי את המחשבות הללו, אך נחרדתי מהמחשבה שאני עלול לראות שעוד כמה דקות יצא ממני טיפה שכבר נגרמה ממני ולכן הלכתי לשרותים וניסיתי לעשות נקבים בכוח על מנת שאני ידע שאני לא הוצאתי אף לא טיפה.
אני ניסיתי בכוח אך לא יצא כמות גדולה מספיק של נקבים בכדי שאני יהיה רגוע שלא הוצאתי ז"ל, אז המשכתי לנסות ולבסוף יצאו ממני מספר טיפות שהן היו חצי סמיכות וחצי נוזל אז נכנסתי ללחץ ולספק אם בגלל שניסיתי בכוח להוציא את אותם הטיפות אז זה היה נחשב ז"ל היות ואני הרגשתי את הוצאת אותם הטיפות כמו נקבים רגילים, או שאותם טיפות נחשבות לקדם זרע (ולא ז"ל) היות ואם לא ההיתי מתאמץ כנראה שהיו יוצאות ממני כמה טיפות בודדות שלא הייתי מרגיש את היציאה שלהם?
חשוב לי לציין שאני כבר הוצאתי ז"ל בעבר אך עשיתי תשובה ואני נקי כבר כמה חודשים ועכשיו אני ממש חרד שכל התשובה שעשיתי לא תקפה ולא שווה כלום היות ואולי הוצאתי ז"ל.
תודה רבה על התשובה! וסליחה אם הפרזתי בשאלתי.

תשובה:

אתה ממש אבל ממש עושה טעות!!! העיסוק הבלתי פוסק הזה בהרהורים ובז"ל הוא זה שגורם לכך, ולא רק לכך, אלא הרבה יותר גרוע, זה מביא יאוש דכדוך לחצים וחרדות, בכלל תחושה של עיסוק בביצה. האם אתה באמת חושב שבורא עולם מבקש ממך להכנס לשירותים וכל התיאור העצבובי הזה שתיארת?! זה מה שבורא עולם רוצה?! אתה צריך לשמור על העינים באופן נורמלי, לעסוק בתורה בשמחה, ולא להתייחס לנושא הזה יותר. לא לחטוא במזיד חלילה, ולא להתייחס אן זה קורה בשוגג באונס מתוך שינה. הנושא הזה לא אמור להיות בראש מעיינך, רק לשמור על העיניים באופן נורמלי ולחיות חיי תורה, זהו. חוץ מזה כלום.

בהצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל