שאלה:
שלום.
אני עובד בשירות לקוחות טלפוני, שעות העבודה הן 8-16, בפועל רוב העובדים מגיעים קצת יותר מוקדם וכן יוצאים קצת יותר מוקדם וכל זה בידיעתו המוחלטת של מנהל המוקד (העיקר בסוף שנשארים 8 שעות עגולות). רציתי לשאול האם ההתנהלות היא בסדר או שחלילה יש פה חשש לגזל?
תשובה:
בעיני מוזר שבעל הבית יסכים לדבר כזה, משום שאנשים שפונים יודעים את שעות המענה, הם לא מתקשרים לפני שמונה וממשיכים להתקשר עד ארבע, אז מה יעזור שאתם יושבים שם שמונה שעות? תברר שוב בהנהלה לגבי זה.
זה כניראה לא קריטי למנהל כי מדובר בסהכ בכמה דקות ולא יווצר אסון אם אנשים לא ייענו אלא למחרת (זה לא מוקד חירום). אציין שגם אם כל המוקד ישאר עד 16:00 ולא יצא דקה לפני עדיין יהיו שיחות ממתינות כך שמענה סביר להניח שלא יהיה לכולם מלכתחילה באותו היום.
עדיין, יש כאן כמה דקות שגונבים לו, לפני שמונה לא מתקשרים אבל לפני ארבע כן מתקשרים.
השאר תגובה