לתרומות לחץ כאן

רצון עז לתת ולזכות את הרבים

שאלה:

שלום רב,
בתקופה האחרונה אני מרגיש צורך עז וחזק לזכות את הרבים, לתת מעצמי למען הזולת ואני לא כל כך יודע איך ובמה לבטא את זה, ואני זקוק לעצה בנושא.
אני בעל תשובה עשר שנים, חרדי, עברתי דרך ארוכה בתשובה שלי וזכיתי במתנת חינם מהשם ללמוד מעט מן המעט הלכה בעיון, וזכיתי לאחרונה ממש לתת מספר שיעורים בהלכה לבעלי תשובה, ונהניתי מאוד מהנתינה ומהעשייה, אבל אני עוד לא מצליח למנף את העניין.
השבת האחרונה הייתי לי הארה גדולה בנושא חסד ועזרה לזולת, ואני מרגיש שאני מאוד רוצה לתרום מעצמי לאחרים ולא יודע איך.
למשל, לאתר המבורך הזה, אני מאוד מחובר ומקנא בזיכוי הרבים שאתם עושים. כמו כן אני מעורב בשאלות ותשובות של עוד שני בתי הוראה גדולים בארץ, ומתעניין בצורה בולטת בפוסקים ובהלכה למעשה.
גם כאשר אני רואה מתנדב על אופנוע של איחוד הצלה או מדא, אני מרגיש שגם זה כיוון שהייתי רוצה מאוד לתרום בו.
מה אפשר לעשות, ההרגשה רק עולה וגואה בי אני זקוק לעצה ולעזרה מכם. להכוונה.
תבורכו מפי עליון אני רוחש לכם כבוד והערכה עצומה!

תשובה:

שלום וברכה ידידי, אכן זכיתי להכיר אותך ככה קצת בהצצה מהצד דרך האתר כל השנים האלו, ואני מקנא בבורא עולם שיש לו ילדים כמוך… אתה באמת סמל ודוגמא אצלי לגיבור יהודי אמיתי.

לדעתי הענין של שיעורים לאנשים מתקרבים זה דבר עצום, ותיקח את כל הכוחות של ותמנף את זה! תפנה לגבאי בתי כנסת, תבקש למסור בין מנחה לערבית, בשבת, בערב, אני מניח שתסורב הרבה אבל קובץ על יד ירבה, לאט לאט תמצא עוד מקום ועוד פינה, ותצליח! זה לא חייב להיות דוקא בהלכה, אפשר לשלב גם פרשת שבוע, מדרש, משניות, כל דבר, תראה לפי ציבור השומעים, זה דבר נפלא ביותר. לפעמים דוקא אתה שבאת מרקע אחר, יש לך הרבה יותר שפה וגישה מאדם חרדי מלידה שמנסה לעשות זאת.

תצליח מאוד מאוד!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *