לתרומות לחץ כאן

בן 24 עוד מעט ועדיין לא נשוי.. אשמח לעזרה בשידוך

שאלה:

לכבוד כבוד הרב איך אוכל למצוא את בת הזוג שלי? תוכל להתפלל עלי שאמצא את הזיווג שלי,בן 24 עוד מעט… אני בן לאם חד הורית. דבר שמקשה עלי כי אין לי בעקרון אבא שיכול לסדר לי שידוך.. וגם היא לא מבינה כמוני למי לפנות בקשר לזה… אני מגדיר את עצמי בתור חרדי למדתי בישיבה ועכשיו לומד מקצוע. אני לחוץ כי אני רואה אנשים אחרים מתחתנים ואני עוד לא יצאתי לפגישה אחת בחיים שלי!!.. וגם בגיל שלי רוב הנשים בטח גרושות ואני מחפש אישה צנועה שמורה.. אני נראה די יפה בפנים ויצא שהתחילו איתי במפורש כמה .. אבל זה קרה בצבא ובעוד מקומות והייתי טיפש ולא הסכמתי בגלל ההפערים בדת ופשוט התעלמתי.. אני מרגיש פספוס על זה… חוץ מזה אני שומר על הברית כבר כמה שנים טובות ושמעתי שזה יכול לעזור בלמצוא זיווג אבל זה לא קורה אשמח לעזרה.

תשובה:

ה' יברך אותך בזיווג הגון במהרה, אשה יראת שמים בעלת מידות טובות ומבורכות.

מגוחך לחשוב שבגילך הבחורות כולן גרושות… יש המון בחורים ובחורות בשנות העשרים המוקדמות, אלפים רבים… כדאי לפנות לשדכנים מקצועיים, והעיקר לזכור תמיד שהכל ביד ה' והבשורות הטובות בוא יבואו במהרה.

חלילה חלילה ושוב חלילה לוותר במשהו על הרמה הרוחנית שלך! לעולם אל תתפשר בענין הזה בשום אופן! תכלית החיים הם חיי תורה טהורים, לחשוב שהחמצת משהו זה איוולת.

כל הישועות.

הצטרף לדיון

תגובה 1

  1. ב"ה

    שואל השאלה יהודי יקר ומתוק

    בעזרת ה' בקרוב!

    בפשטות כדאי לך להתחבר למקום של תורה להיות חלק מהחבר'ה ולצאת לשידוכים דרך הכיוונים שיש להם. השתדלות בדרך הטבע מה שנקרא

    ואתה עוד ילד מה פתאום לחשוב שכולן כבר גרושות חלילה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל