לא שייך לחשוש לפסיק רישיה שהמשחה תמשיך להימרח בשבת עצמה תוך כדי תנועה? האם ש הבדל בין אשכנזים לספרדים בדין זה?
אין חשש, כיון שכאשר לא מעונינים בכך אין משמעות למירוח, דבר שאינו מיועד למירוח תלוי בהקפדת האדם. כך הורה הגרש"ז אויערבך.
לא שייך לחשוש לפסיק רישיה שהמשחה תמשיך להימרח בשבת עצמה תוך כדי תנועה?
האם ש הבדל בין אשכנזים לספרדים בדין זה?
אין חשש, כיון שכאשר לא מעונינים בכך אין משמעות למירוח, דבר שאינו מיועד למירוח תלוי בהקפדת האדם. כך הורה הגרש"ז אויערבך.
השאר תגובה