לתרומות לחץ כאן

רווקה בת 40 – מה עושים?

שאלה:

שלום . יש לי חברה בת 40 רווקה ללא ילדים שלא משנה מה עשתה והיא עושה לא מצליחה למצוא את זיווגה. היא לא בררנית בכלל אך ברור שהיא לא יכולה להיות בזוגיות עם מישהו שאין ביניהם שום תקשורת הבסיסית ביותר שקיימת . היא הלכה לכל הרבנים שקיימים הגדולים המקובלים שיש, שדכנים משרדי שידוך ומה לא .מתפללת והתפללה יום ולילה שנים על גבי שנים ופשוט באמת עשתה ועושה הכול כל מה שרק אפשרי וכלום לא מצליח לה. נראה שיש חסימה ופשוט גורלה הוא להיות לבד האם יכול להיות שכך נגזר עליה משמים  ?. ולא משנה מה היא תעשה גם אם היא תהפוך את העולם מה שבאמת היא עושה למען זה ,זה לא יעזור כי זו גזירה משמיים זה הוחלט ועליה לקבל את זה? כואב לי מאוד עליה והיתי רוצה לדעת מה עושים במצב כזה אם יש בכלל מה לעשות או שזו גזירה ופשוט אין מה לעשות? תודה 

תשובה:

שלום וברכה

חשבונות שמים לא נדע לומר, זה ברור, אבל זה גם לא מוטל עלינו.. עלינו מוטל להרבות בתפילות לה' יתברך, להתחזק באיזו מצוה לזכותה, והעיקר להאמין שבורא עולם ישלח לה את זיווגה המתאים בקרוב, ישועת ה' כהרף עין. תוכלי לכתוב לנו את שמה ושם אמה ובלי נדר נזכיר אותה בתפילה.

בשורות טובות.

הצטרף לדיון

תגובה 1

  1. מאוד חשוב לא להתייאש ולומר שזו גזירה משמיים, לא מזמן שמעתי על רווק בן 40 שהתחתן ב"ה, אבל גם אם היא עדיין לא מצאה את הזיווג שתנסה להעסיק את עצמה בעבודה מעניינת ובהתנדבות שתמלא אותה וכד'… אין ייאוש בעולם כלל!!!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל