לתרומות לחץ כאן

בקשה לחיזוק וברכה

אני רוצה תשקרא את הסיפור שלי ותגיד לי מה עלי לעשות מה לקחת על עצמי

סיפור חיים שלי
גם להתחזקות וגם לתפילה עלי ועזרה..

נולדתי בשנת 1987, גדלתי בבית על חינוך מסורתי, לא כל כך ידעתי שגדלתי מה זה דת כאילו לא היו יושבים איתי ואומרים לי תברך תיטול ידים וכל זה .. עד שהגעתי בערך לגיל 11 12 התחלתי רק להבין מזה .. ככל שהשנים עברו עשיתי בר מצווה והתחלתי להניח תפילין.. היה לי נורא כיף המשכתי אם זה עד שיום אחד שמתי אותם בארון. זה מה שהכרתי,בגיל 14 ככה החלטתי שאני הולך לישיבה. הלכתי לישיבה, ראיתי באמת מה זה תורה.. נרתעתי! כי לא ידעתי שאני כל היום לומד תורה כעבוד חודש חזרתי לבית.. לא הסתדרתי בישיבה ועשיתי שם הרבה בעיות. השנים חלפו הגעתי לגיל 16 יש לציין שכל השנים מגיל .13 משהו רודף אותי כמו יצר כזה גדול שלא עוזב אותי. מפיל אותי בדברים הכי קשים שיש, ואני מרגיש בתוכי שמשהו מלמעלה מחזיק אותי חזק חזק תמיד ההרגשה הזאת שלא יעזור מה הוא יעזור לי כאילו הוא יודע שאני בסוף יהיה על הדרך הטובה.
בגיל 16 הכרתי איזה חבר שאח שלו בישיבה בירושלים… האח שלו הציע לנו לבוא ללמוד קצת תורה להתחזק,הלכנו 2 חברים בהתחלה אני והאח של החבר, הגענו לישיבה קיבלנו אורות שם שלא יאמן .. החלטנו שאנחנו נשארים בישיבה ומזכים עוד 2 חברים טובים שגם באו כמה ימים אחרי. ממש נהנתי שם התחלה,כעבוד 3 חודשים בערך הרב של הישיבה החליט להעיף אותי מהסיבה שאני… קיבלתי את זה והלכתי לישיבה ….
בזמן הזה עבר עלי תקופה מאוד מאוד קשה,גם שם הכול היה נראה לי חשוך ועשיתי את הדבר הגרוע מכל חזרתי חזרתי לשכונה, לבית, לחברים ומאז שעזבתי עברו עלי ימים קשים מאוד גם רוחנית וגם נפשית.
נסעתי לאילת חזרתי טיולים מסיבות ענינים נסחפתי למערבולת..עברתי הרבה בתקופה הזאת ולא בקדושה אולי קצת ממש מעט.. יש לציין שאני לא בתשובה ולא שומר שבת בנפילה ממש קשה
הגיע תאריך… הייתי בן 21
שעה 2:00 אני הולך בשכונה שלי, מישהו שאני מכיר והיה לי איתו תקל בעבר זורק לי מילה, אני מתעצבן ורב איתו האח שלו בא.. מפה לשם הגענו למצב של סכינים השם ירחם, קיבלתי דקירה!! אחת קטנה אבל היא חדרה ללב הבית שלי היה קרוב הגעתי לבית אמרתי לאמא שלי דקרו אותי לא ידעתי שהסכין פגע בלב אמא הזמניה אמבולנס הורידה אותי למטה, נפלתי בוםם על המדרכה ועל הראש שלי, זהו אני כבר על הרצפה ואין לי דופק..
מה שאני רואה זה שחור שחור הקדוש ברוך הוא לא נתן לי לראות מעבר לזה עכשיו אני לא כאן אני בלי דופק זה מה שמספרים לי הגענו למיון ב2 וחצי בערך איבדתי 5 מנות של דם נאלצו בבית חולים לקבוע לי את המוות
מנתח בכיר עמד לצאת לבית בשעה 2:50 משהו כזה שמע על המקרה שקבוע לי סיבת מוות כבר וכיסו אותי
אמר תביאו אותו אולי נעשה משהו זה קרה רק לפני חצי שעה לקח אותי לחדר ניתוח פתח לי את בית החזה הוצאי את הלב שאב ממנו את כל הדם שנספג בלב עשה את העבודה שלו והלב חזר לדפוק אחרי ניתוח של 5 שעות בערך הייתי מאושפז 5 ימים והשתחררתי שם באשפוז שלי גם הכרתי את אישתי עכשיו ברוך השם שעוד חודש בערך יש לנו בן זכר.. שהשתחררתי מבית החולים חזרתי לשמור שבת ולהתחזק אבל תמיד באים עלי כל מיני צרות אם זה משטרה וכל מיני גורמים שמציקים לי עכשיו חזרתי לשמור שבת קשה מאוד מאוד מניח תפילין רוצה לקבוע עיתים לתורה מתחיל לחזור אני רק רוצה מהרב ברכה שיתן לי חיים של נחת חיים של אושר פרנסה לידה קלה לאישתי וברכה לאישתי.
אני רוצה לדעת איך אני מחזיר או ימחלו לי על עוון של גזל שאין ביכולתי להחזיר אותו לעולם
אני רוצה לדעת תיקון על זרע לבטלה
אני רוצה לדעת תיקון שאני ינצל מכל הצרות
רוצה לדעת תיקון שלום בית
תעזרו לי ובזכות הסיפור הזה אנשים יראו מה עברתי באמת בחיים הסיפור עוד ארוך מאוד
ומורכב מאוד מאוד יש הרבה פריטים חסרים אבל הבאתי לכם כמעט את כל התוכן
תהנו ותתחזקו הכי חשוב אני מתחיל דרך חדשה ומתחיל לעבוד על עצמי אני צריך רק כיוון קצת
תודה .

תשובה

שלום לך.

הסיפור שלך אכן נוגע מאד ללב, ואין ספק שהוא יכול לחזק ולתת להרבה אנשים כוח להבין שמכל מצב ניתן לצאת למקום טוב יותר.

אולם כמו שהנך מתאר בדבריך, ברגע שהחלטת באמת לחזור לדרך הישר, התחילו כל המניעות, כי יצר הרע שהוא השטן והוא מלאך המוות לא יכול לתת להחלטה טובה ולדבר טוב להחזיק ללא שהוא ינסה להפריע ולחבל בעבודת ה' של האדם, זהו תפקידו! וברגע שהוא מזהה אצל האדם משהו אמיתי מבפנים, הוא מפעיל את חילותיו בכדי להפריע ולא לתת לאדם להתרומם.

אך דע לך – כי בכל הקשיים האלו שאתה עובר עכשיו ועומד בכל אופן בהחלטתך לשמור תורה ומצוות כמו שצריך, זה בדיוק התיקון האמיתי לכל התקופות הקשות ולכל הנפילות מהקדושה.

אין מה לחפש תיקונים כאלו ואחרים, עליך לדעת כי אין דרך לברוח מהקשיים כי הם הם התיקונים  וכל שעליך לעשות בכדי להגיע אל הטוב, הוא – להתחזק בטוב.

על גזל שאין דרך להשיבו – מרבים בחסד לרבים

על עוונות שבקדושה – מרבים בקדושה ובטהרה.

וכן על זה הדרך.

ובזכות זה תזכה יחד עם רעייתך תחי' לחיים טובים ומאושרים לאורך ימים ושנים טובות, מתוך נחת ובריאות והרבה אושר.

הרב יהודה ליב אוירבך

מנהל ואחראי המוקד הטלפוני של ארגון "בינת הלב",

מפקח ארצי במרכזי הטיפול של "מרכז החינוך"

טל. 02,6587003

נייד. 052,7643333

פקס. 02,6587006

 

הצטרף לדיון

תגובה 1

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל