לתרומות לחץ כאן

הנהג נתן לי לעלות לאוטובוס ללא תשלום, למי להחזיר?

שלום כבוד הרב !
לפני כחצי שנה.. שנה עליתי לאוטובוס לכיוון רחובות ..הנהג כבר התחיל בנסיעה ואני שמה לב שהרב קו שלי ריק ושאין עלי כסף לשלם …אז הנהג נתן לי להישאר על האוטובוס ואמר לי שאני יחזיר לו בפעם הבא …והוא אמר שנמצא בשעה פלונית בבוקר על קו פלוני …אז אמרתי לו שאני לא עולה באופן קבוע על הקו הזה ..אז אם אני זוכרת טוב הוא אמר לי …כשיהיה לך או שתראי אותי תחזירי …
אז שאלתי היא מה אני אמורה לעשות כיום איך אני אמורה להחזיר לאותו נהג את מה שאני חייבת (למרות שאני לא יודעת אם אני צריכה להחזיר לאותו נהג ספציפי שיכול להיות ששילם עלי מכספו האישי או שזה היה על חשבון החברה ואז לחברת אגד אני צריכה לשלם )אז מה עלי לעשות?אני כבר לא זוכרת איך הנהג נראה ואני בכלל יותר לא עולה על הקו שהוא היה ואני לא יודעת מתי תיהיה לי אפשרות ….אז מה עלי לעשות ???

תשובה:

שלום רב,

אם הנהג הסביר לך באיזו נסיעה את יכולה למצוא אותו, כנראה שהוא שילם לך נסיעה מכספו האישי (כדי שלא להסתכן במקרה שיעלה מבקר, או בגלל דרישת החוק). אם כן, את לא צריכה לשלם לאגד, אלא להמתין עד שתפגשי את אותו נהג. במקרה שאף פעם לא תמצאי אותו, את לא חייבת כלום. וזאת מאחר והנהג הסכים להלוות לך את הכסף עד שתמצאי אותו.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל