לתרומות לחץ כאן

שעונים מעוררים

להצטרפות לאלפי המנויים ולקבל את העלון חינם, לשלוח הערות או תגובות, נא ליצור קשר עם הרב יהושע אלט בכתובת [email protected]. העלון מתפרסם בשש יבשות וביותר מארבעים מדינות ברחבי תבל.

כדי לרכוש אחד מהספרים (באנגלית) של המחבר (עותק או ספר אלקטרוני) ולקבל אותו במשלוח עד דלת ביתך, אנא שלח דוא"ל לכתובת [email protected]  או בקר בכתובת https://amzn.to/3eyh5xP.

המחבר מרשה ומעודד לכל מי שרוצה להעתיק ולהפיץ את העלון לזכות את הרבים.

ר' אלט זכה ללמוד תחת הרה"ג מרדכי פרידלענדער זצ"ל והוסמך לרבנות על ידי הרה"ג זלמן נחמיה גולדברג זצ"ל. ר' אלט הוציא שלשה ספרים במגוון נושאים בעניעי יהדות ומחשבת ישראל. כתביו מופיעים באנגלית, אידיש, עברית, גרמנית וצרפתית.

שעונים מעוררים

אחד הדברים שאנו עשויים לקחת כמובן מאליו הוא השעון המעורר שלנו. אבל יש להעריך זאת. בשנות ה-1700 השעון המעורר היה התרנגול. אם הלכת לישון מאוחר, חבל! התרנגול קרקר בדיוק באותו זמן! כיום, לעומת זאת, אנו יכולים לבחור מבין סוגים רבים של שעונים מעוררים שכל כך קלים לשימוש. וניתן, כמובן, להגדיר אותם כך שיתאימו בצורה מושלמת ללוח הזמנים שלך!

 

יש פתגם שאומר שלעיתים קרובות אתה יכול לאמוד את שאפתנותו של אדם לפי האם הוא שונא את השעון המעורר שלו או מחשיב אותו לחברו היקר. האם אנו רואים בשעון המעורר החבר הכי טוב או האויב הגרוע ביותר? חלקם מצפים להתעורר בבוקר כדי שיהיה להם יום נפלא של הישג, בעוד שאחרים מתעוררים בכאב ליום נוסף ומנסים פשוט לעבור אותו. "דובר מוטיבציה" ציין פעם, "זה לא שעון מעורר. זה שעון הזדמנויות".

 

נאמר בדרך מליצה על השעון מעורר שהמילים הקול קול יעקב (בראשית כז:כב) מתייחסות לצלצול שנשמע (כפי שהיא אמורה להעיר אותך ליום של הישג) אבל המילים הבאות והידים ידי עשו הן התייחסות ללחיצה על כפתור הנודניק ברגע שהצלצול נשמע, דוחה אותך מלקום.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *