מפורסם בשם הרב מבריסק שיש לסמוך לכתחילה, אולם הגרש"ז אויערבך החמיר בזה מאוד, וכן כל גדולי ירושלים, וכך גם הדעת נותנת שהרי מדובר במצוה דאורייתא.
תעשה תנאי, שאם הלכה כמו המגן אברהם אתה רוצה קריאה זו, ואם כהגר"א אתה מעוניין בשניה. כ"כ רבי עקיבא איגר בהל' ק"ש
אבל האם למעשה ניתן לסמוך על הגר"א?שרוב הפוסקים סוברים כמותו?
מפורסם בשם הרב מבריסק שיש לסמוך לכתחילה, אולם הגרש"ז אויערבך החמיר בזה מאוד, וכן כל גדולי ירושלים, וכך גם הדעת נותנת שהרי מדובר במצוה דאורייתא.
אבל בדיעבד?
לא הבנתי את השאלה ברור שאם עבר הזמן ולא קראת תסמוך על הזמן השני…
ומה לכוון שיהיה הק"ש דאוריתא שלי?
זאת שבזמן המג"א בלי תפילין או זאת של הגר"א עם תפילין?
תעשה תנאי, שאם הלכה כמו המגן אברהם אתה רוצה קריאה זו, ואם כהגר"א אתה מעוניין בשניה. כ"כ רבי עקיבא איגר בהל' ק"ש
השאר תגובה