לתרומות לחץ כאן

תאונות דרכים

להצטרפות לאלפי המנויים ולקבל את העלון חינם, לשלוח הערות או תגובות, נא ליצור קשר עם הרב יהושע אלט בכתובת [email protected]. העלון מתפרסם בשש יבשות וביותר מארבעים מדינות ברחבי תבל.

כדי לרכוש אחד מהספרים (באנגלית) של המחבר (עותק או ספר אלקטרוני) ולקבל אותו במשלוח עד דלת ביתך, אנא שלח דוא"ל לכתובת [email protected]  או בקר בכתובת https://amzn.to/3eyh5xP.

המחבר מרשה ומעודד לכל מי שרוצה להעתיק ולהפיץ את העלון לזכות את הרבים.

ר' אלט זכה ללמוד תחת הרה"ג מרדכי פרידלענדער זצ"ל והוסמך לרבנות על ידי הרה"ג זלמן נחמיה גולדברג זצ"ל. ר' אלט הוציא שלשה ספרים במגוון נושאים בעניעי יהדות ומחשבת ישראל. כתביו מופיעים באנגלית, אידיש, עברית, גרמנית וצרפתית.

תאונות דרכים

 

במכתב מיום שני, פרשת וישב בשנת תשמ"ח, נשאל ר' שמואל וואזנר (שבט הלוי ז:יא) לדעתו מדוע חלה עליה בתאונות הדרכים באותה תקופה. סיבה אחת, הוא כותב, היא בגלל החטאים שעושים בדרך, כידוע. אלו גורמים ליצירת כוחות רשע רוחניים שנמצאים כעת על הכביש והם חוטפים אנשים במסווה של תאונות דרכים. לפעמים, אפילו אנשים חפים מפשע נופלים בציפורניהם.

 

סיבה נוספת, הוא כותב, היא שאנשים לא מבצעים את החסד של מתן טרמפ למי שמחכה לנסיעה. הרבה פעמים, זה נופל תחת הקטגוריה של זה נהנה וזה לא חסר (בבא קמא כ.), זה מרוויח (טרמפ במקרה הזה) וזה לא מפסיד (הנהג).

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *