לתרומות לחץ כאן

שימוש בפרסומות למטרות אישיות

שאלה:

היי, אשמח לשאול שאלה,
אני רוצה לראות אילו מוצרים הם הכי נמכרים במודעות של פייסבוק עכשיו כדי שיהיו לי רעיונות לאיזה מוצרים כדאי לי להתחיל למכור גם לראות מה הולך עכשיו ועל כן צריך לעשות איזו פעולת רמאות במחשב כדי לגרום לפייסבוק להאמין שאני קונה אקטיבי מה שאומר שהמודעות על מוצרים שאנשים השקיעו עליהם הכי הרבה כסף כדי לפרסם אותם (כי המוצר מצליח ושווה להם להשקיע הרבה כסף בפרסומות) יקפצו לי כשאני פותח את הפייסבוק בגלל שגרמתי לפייסבוק להאמין שאני קונה אקטיבי ואני קהל שהכי קונה ושאנשים ששילמו לפייסבוק יותר כסף למודעות יקבל את הקהל היותר טוב, מה שגרמתי כאן זה לגרום לאדם ששילם למודעה להיות באוויר ושפייסבוק יתאים לו את המודעה לאנשים שבדרך כלל קונים בעצם שהמןדעה שלו תתבזבז על בן אדם שלא באמת מתכוון לקנות אלא רק לבזבז לו מקום בקהל היעד כדי לראות מה רלווטני עכשיו , ובעל המודעות הרי שולם לפייסבוק כדי שיתאים אותן לאנשים הכי שקונים בצורה אקטיבית, האם זה מותר? או שיש גזל, יש לציין שהרבה אנשים עושים כך

תשובה:

שלום וברכה

דרכי הפייסבוק לא נודעו לי – ב"ה. אבל אשיב לך לפי מה שהבנתי משאלתך.

מה שאתה מרמה על המחשב שלך ומכניס לו נתונים שאתה קונה אקטיבי, אין בכך איסור.

מה שפייסבוק מקפיצים לך מודעות משום שחושבים שאת קונה אקטיבי, גם אין בכך בעיה, מאחר ובעלי העסקים שפרסמו לא משלמים יותר בכך שהמודעה קופצת לך. הפרסומות נועדו לקונים פונצייאליים, ואין להם כל הפסד אם גם אחרים יראו את הפרסומות. ולא אפכת להם שיש צופים במודעות מסיבות אישיות אחרות.

בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל