שאלה:
שלום כבוד הרב. לפני מס ימים רכשתי אוזניות דרך אתר של חנות מסוימת בסכום של כמה מאות שקלים. האוזניות הגיעו כעבור יומיים ושניסיתי להפעיל ולחבר אותן לטלפון מסתבר שאחת מהן מקולקלת.
התקשרתי ודיברתי עם נציג של החנות הסברתי לו שהאוזניה מקולקלת ושהזמנתי את האוזניות עם משלוח כי אין לי אפשרות להגיע לחנות עצמה.
הנציג אמר שיזכו אותי כספית גם על המוצר וגם על המשלוח. לאחר הזיכוי הכספי האוזניות נותרו אצלי.
שאלתי היא האם מותר לי לתקן את האוזניות האלו שנותרו אצלי (אחת מהן תקינה) ובכך להרוויח גם את הפיצוי הכספי וגם אוזניות מתוקנות?
תודה רבה
תשובה:
שלום וברכה,
הם הסכימו שהאוזניות יישארו בידך והם מחלו לך עליהם ולא דורשים החזרת המוצר. ולכן מותר לך לתקן את האוזניות ולהנות מהם, וגם אם הם יהיו מצוינות לגמרי אחרי תיקון, אין חובת תשלומים לחברה.
בהצלחה.
זה לא גניבת דעת?
זה לא גניבת דעת כלל. הם חייבים לתת מוצר מושלם ולא מוצר פגום. ולכן חייבים להחזיר את הכסף, וזה בחירה שלהם שמשאירים את המוצר ביד הקונה ונותנים לו אותו במתנה.
השאר תגובה