לתרומות לחץ כאן

נשלח מוצר בטעות כמה עליי להשתדל להחזירו?

שאלה:

שלום,
עשיתי רכישת אונליין ברשת רמי לוי.
ההזמנה הגיעה אליי עם משלוח עד הבית.
כאשר עברתי על המוצרים ראיתי שקיבלתי מוצר שלא הזמנתי ולא שילמתי עליו.
שלחתי פנייה דרך האינטרנט אך לא חזרו אליי.
עד כמה עליי לעשות השתדלות בעניין מבחינת גזל?

תשובה:

שלום וברכה,

תשלח הודעה חוזרת שקיבלת מוצר נוסף שלא שילמת, תציין שזה הודעה שנייה ושאתה מבקש התייחסות ותודיע להם שאם אין התייחסות מצידם אתה רואה זאת כמחילה מצידם.

בהצלחה.

מקורות:

מדין השבת אבדה אתה חייב להודיע על הטעות אבל אתה לא חייב לקחת את המוצר אליהם אלא הם צריכים לטרוח לבוא לקחת או להודיע מה לעשות עם המוצר, ולכן אם אתה מודיע יצאת ידי חובה, אלא שאתה רוצה להיפטר מחיובי שמירה על המוצר, ולכן עליך להודיע להם שאם הם לא מתייחסים הרי זה כמחילה, והסבה שזה מועיל משום שמסתבר מאוד שהם יעדיפו למחול ולא לטפל במוצר.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל