לקמחא דפסחא לחץ כאן

סכסוך עם הסופר

שאלה:

אני רוצה לשאול שאלה, אך קודם כל לתת רקע לשאלה.

יש סופרמרקט שבו אנו קונים באופן יומיומי.
יש לנו מועדון ואנו משתמשים במכונה לסריקת המוצרים.
לפני כשבועיים, המכונה שבה אנו מתחברים הפסיקה לעבוד. שאלתי בדלפק הקבלה למה, והם אמרו שזה בגלל שפעם סרקתי מוצרים ולא שילמתי.
הגעתי למסקנה שכנראה קרה פעם שסיימתי לסרוק את המוצרים ואז מכונת התשלום העצמי לא עבדה, ולכן הלכתי לקופה הרגילה ושילמתי שם.
הסברתי זאת בדלפק, והאיש שנמצא שם ניסה להחזיר אותי למערכת, אך עד עכשיו זה עדיין לא הסתדר.

בעלי הלך היום להתלונן על כך שזה עדיין לא עובד, והאיש בדלפק (איש אחר) אמר שהוא לקח מהחנות ללא תשלום ושיש להם רצון לבדוק את מצלמות האבטחה, אך זה כבר מאוחר מדי.

אין לנו הוכחות, כי כשבדקנו את תאריך התשלום שלנו הוא מראה סכום שונה ממה שהם טוענים. הבנו שייתכן שקניתי מוצרים נוספים ואז שילמתי בקופה, אבל אין לנו הוכחה.

אנחנו עדיין מנסים לטפל בזה, אך השאלה שאני רוצה לשאול היא שבעלי לא מרשה לי לקנות יותר בסופרמרקט הזה, כי הוא לא רוצה שנקנה במקום שבו מאשימים אותי בגניבה, ולדבריו אם אקנה שם זה יראה שהוא מקבל את טענתם השקרית.
אני סובלת מזה, כי בעלי עכשיו רוצה שאלך לקנות בחנות אחרת רחוקה יותר, וזה קשה לי.
הוא מרגיש שזו ההשקפה הנכונה, ובעלי אמר שאני יכולה לברר אם זו אכן ההשקפה הנכונה.

תשובה:

שלום וברכה,

בוודאי שלסופר אין משהו נגדכם, אלא שכך הנתונים של המחשב מראים, ולמרות שזה שגיאת מחשב, הם פועלים לפי הספר. הם לא חושדים בכם אישית וממילא המשך קניות באותו סופר לא מאמת את החשד בכם. וכדאי שתסבירו שוב למנהל של הסופר שמדובר בשגיאת מחשב בלבד.

בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל