שאלה:
הזמנתי שהות במלון בעלות של 3,500 ש"ח,
מס' ימים לפני המועד רציתי לבטל את ההזמנה נאמר לי שזה בעלות של 50%, אישרתי.
הם ביצעו את אופן הביטול בצורה שהם גבו ממני עוד 1,750 ש"ח (50% מההזמנה) ואז היו אמורים לזכות אותי על כל ה 3,500 ש"ח.
למעשה, לקח זמן ולא זיכו… התקשרתי .. נידנדתי וכו' וכו' ואז זיכו אותי רק ב 1,750 ש"ח (שזה רק 50%) במקום 3,500.
שוב התקשרתי, נידנדתי, העבירו אותי מאחד ושני וכו' וכו' וכו', טענו שכבר זיכו.. עד שהעמדתי אותם על טעותם.., למעשה כעת אני רואה שזיכו אותי ב 3,500 ש"ח.
זאת אומרת שבשורה התחתונה קיבלתי החזר מלא ולא רק של 50% כפי שהייתי אמור לקבל.
האם אני צריך שוב להתקשר ולהעמיד אותם על טעותם?
ואם כן , האם אני צריך "לרדוף" אחריהם כמו כשאני רציתי זיכוי?
תודה רבה
תשובה:
שלום וברכה,
הם טעו בכך שהחזירו את כל התשלום, ולכן אתה חייב להעמיד אותם על טעותם. ועליך לחזור למלון ולהודיע להם על הטעות כדי שיגבו את התשלום שמגיע להם מן הדין. אתה לא חייב לרדוף אחריהם כמו שרדפת אחריהם עד עכשיו, די לך שתתקשר עד שתי פעמים ותודיע להם שאם הם לא גובים אתה מסיר אחריות, ואם הם לא יגבו אתה לא חייב יותר לרדוף אחריהם.
בהצלחה.