שאלה:
שלום,
מסיבות משמחות נשכח מאיתנו מוצרים שהוזמנו במכירה השכונתית. קניה בסכום נכבד.
המדיניות שלהם שלא מזכים בכלל.
האם זה לפנים משורת הדין לצפות לטלפון תזכורת מהאחראי או לזיכוי עבור מוצרים שלא נודע גורלם (לא ידוע אם נמכרו או הוחזרו).
מה הדין במקרה כזה שהם אמרו מראש שכל טעות או שכחת מוצרים היא על אחריות המזמין בלבד?
תשובה:
שלום וברכה,
הם לא אמורים לרדוף אחרי הלקוחות, ובפרט שהם התנו שאין להם אחריות על כך. וגם לפנים משורת הדין אין עליהם חובה להגדיל לעצמם את העבודה.
בהצלחה.