לתרומות לחץ כאן

תביעה נגד חברת שליחויות שהזיקו למשלוח

שאלה:

שלחתי מכשיר ספירת שטרות לחנות שממנו קניתי אותה, עקב תקלה לפני חודש,
המכשיר נשלח בשלום וחזר בשלום פיזי אך עם תקלה חדשה שלא הייתה קודם לכן,
אז החנות ביקשה שאשלח להם את זה שוב
שלחתי, אך לא ארזתי את זה מספיק טוב, ולמכשיר יש ידית אחיזה נוחה לנשיאה
יום אחרי שזה יצא ממני זה הגיע ליעד, כשכל המכשיר מפורקקקק ברמה שזה ניכר שזה לא יכול להיות מנהיגה ואפילו הכי פרועה אלא מוכח שזה נעשה בזריקה ובעזרת בן אדם, (ויש חשש…)
האיש מהחנות הזדעזע מאיך שזה הגיע, והציע שהוא הולך להתלונן לחברת שליחויות, ולהגיד להם שאנחנו ארזנו את זה טוב מאוד, וזה אשמתם
האם מותר לו לעשות את זה ואני יכול לשתף איתו פעולה במידה והחברה תתקשר אליי לשאול איך זה היה ארוז, או שאסור וכפרת עוונות?
מבהיר שוב למכשיר יש ידית אחיזה נוחה וקלה..
תודה רבה רבה

תשובה:

שלום וברכה,

אסור לך לומר שארזת את המכשיר לפי התקן, אבל מותר לך לתבוע את החברת שליחויות שפירקו את המכשיר. ומגיע לך זכו החלפה מאחר והנזק לא הגיע מחמתך אלא הם שברו בידיים, והעובדה שלא נארז לפי התקן לא מתיר להם להזיק את המכשיר.

בהצלחה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. תודה רבה
    ואם התנאי של חברת המשלוחים הוא רק עם החפץ נארז בצורה טובה ובטוחה
    גם אז מותר לתבוע שפירקו את המכשיר?
    הם כנראה עשו זאת כי ראו שזה לא ארוז טוב, אז הם יודעים שידם על העליונה…

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל