לתרומות לחץ כאן

לשון הרע על המזכירה בעבודה

שאלה:

שלום וברכה,

אני עובד במקום בו המזכירות מסדרות עבורי את היומן. אינני שכיר של מקום העבודה אלא עובד פרילנס. משמעות הדברים שאני מקבל תשלום אך ורק אם אכן מגיעים לקוחות.
לאחרונה קרה כמה פעמים שלקוחות אומרים לי שהם הבינו מהמזכירות (אולי אחת מהן, אני לא יודע) דבר שונה ממה שכתוב אצלי ביומן הפגישות.
בפעם הראשונה המזכירה עמדה על כך שמסרה מידע מדוייק ופעלה על פי המידע שקיבלה מהלקוחות. במקרה זה אני יודע מי היתה המזכירה ומדובר בעובדת מנוסה. בכל אופן ויתרתי על השכר שלי כדי להחליק את הענין מול הלקוחות ולהתקדם.
בפעם שניה, הצלחתי לדחוף את הלקוחות בין לבין וקיבלתי את התשלום כרגיל. אני לא יודע מי דיברה איתם והסתפקתי בלשלוח מייל המיידע את המזכירות על המקרה.
במקרה שלישי הלקוחות טוענים שדיברו עם מזכירה (לא ידוע לי מי) כדי לברר אם יתקיים המפגש. כיוון שמדובר בלקוחות די חדשים, זה יתכן. לדבריהם, נאמר להם שאין להם מקום ביומן ולכן לא יוכלו להגיע. דבר קצת מוזר שדבר כזה יאמר כיוון שנקבעו ללקוחות אלו סדרה של מפגשים. בידי האפשרות לוותר שוב על שכרי או לשלוח שוב הודעה עם העתק למנהל המקום על התקלה השלישית.
די קל לברר אצל המזכירות מי דיברה עם המשפחה כיוון שהכל מתועד במחשב. כלומר, הודעה למנהל כמוה כאמירה מי אחראית לעניין, אם באמת התקלה היא בצד של המזכירות. מאידך לאחר שלשה אי הבנות בתקופה של כמה שבועות, הייתי מעוניין שעניין יטופל. האם נכון ליידע את המנהל? האם רצוי, ולו לפנים משורת הדין, לוותר על שכרי?
אציין שהמנהל הוא אדם יר"ש וכי הוא אינו נוטה לפעול באופן שרירותי או מוגזם.

תודה רבה

תשובה:

אתה יכול ליידע אותו שירענן נהלים.

בהצלחה רבה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל