לתרומות לחץ כאן

לשון הרע – ביקורת לאחראי הישיר או למנהל הראשי

שאלה:

ללקוח יהודי קיימת ביקורת מפורטת [עם 3 סעיפים] על מוצר שמפעל יהודי מייצר.
הלקוח ביקש את הפרטים של האחראי הישיר ביותר על המוצר הזה במפעל.
ומנהל המפעל לא מסכים לתת מידע זה ללקוח.
המנהל [שגם הוא יהודי] אומר שכל ביקורת תאמר ישירות אליו,
ושאין בזה כל לשון הרע, משום שזה ביקורת בונה, ולא ביקורת כדי להרע.
האם המנהל הזה צודק לחלוטין?
תודה.

תשובה:

המנהל צודק, מה יעזור שתדבר עם העובד שהתרשל, המנהל רשאי לדעת מה קורה אצלו במפעל כדי לתקן. בסופו של דבר זו האחריות שלו, והוא זה שאמור לדאוג לתיקון הפגם.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל