שאלה:
ללקוח יהודי קיימת ביקורת מפורטת [עם 3 סעיפים] על מוצר שמפעל יהודי מייצר.
הלקוח ביקש את הפרטים של האחראי הישיר ביותר על המוצר הזה במפעל.
ומנהל המפעל לא מסכים לתת מידע זה ללקוח.
המנהל [שגם הוא יהודי] אומר שכל ביקורת תאמר ישירות אליו,
ושאין בזה כל לשון הרע, משום שזה ביקורת בונה, ולא ביקורת כדי להרע.
האם המנהל הזה צודק לחלוטין?
תודה.
תשובה:
המנהל צודק, מה יעזור שתדבר עם העובד שהתרשל, המנהל רשאי לדעת מה קורה אצלו במפעל כדי לתקן. בסופו של דבר זו האחריות שלו, והוא זה שאמור לדאוג לתיקון הפגם.