לתרומות לחץ כאן

תשלום עבור הכנת פאה שלא נרכשה

שאלה:

1. הזמנתי פאה מסויימת, מדדו גודל לפני תפירה והתאים.
2. הגעתי למדוד והפאה היתה לא נוחה, לחצה באזור מסויים.
3. הפאנית טענה שיש בעיה בתפר, שחררו ועדיין לחצה.
טענה שזה הגודל של הפאות, לא נורא שלוחץ, שאני אתרגל עם הזמן. קורה שפאה לא נוחה. זה משתחרר עם הזמן.
אמרו את זה יחד 4 מהנשים העובדות בעסק באופן ממש מאשים ולא נעים. יצאתי בוכה משם.
4. טענתי שאני לא מתחילה תהליך גזירה אם הפאה לא נוחה. שאני מוכנה להוסיף כסף לפאה חדשה ונוחה שבעלת הבית תספר ולא ספרית שאני לא מכירה, שעובדת שם. בעבר קניתי שם פאה והספקית שהייתי מרוצה ממנה כבר לא עובדת שם.
4. ביקשה תוספת -של 1000 שח עבור פאה חדשה, אפשר שספרית אחרת תספר ובעלת הבית תשגיח.
5. החלטתי לבטל את העסקה.
6. היא טענה שביטול יעלה 20% מעלות הפאה שזה 2,800 שח.
7. אמרתי שמוכנה לתת 1000 שח עבור שעות העבודה.
הפאה לא נגזרה, לא רואה מה הנזק שנעשה, מדוע צריכה לשלם ככ הרבה?
8. לא חתמתי על שום מסמך ברכישה, לא נאמר לי שאלה תנאי העסקה.
9. האם יש עילה לדין תורה?
כולל העבודה שגרמו לי עגמת נפש ביחס ובגישה הלא נעימה כשאמרתי שלא מוכנה לרכוש פאה לא נוחה..?

תשובה:

שלום וברכה,

יש עילה לדין תורה. אם הפאה לא נוחה לך בצורה שלא ניתן להתרגל את לא חייבת לרכוש אותה. ולכן לא שייך כאן הטענה של ביטול הזמנה אם הפאה לא עומדת בצורה נוחה. הפאנית יכולה לנסות לסדר את הפאה שלא תלחץ על הראש, ואם אכן הם יפטרו את הבעיה לא ניתן לבטל את ההזמנה, או לבטל ולשלם דמי ביטול.

בהצלחה.

מקורות:

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל