לתרומות לחץ כאן

איך ננצל מפורענות הבאה לעולם

שאלה:

שלום לכבוד הרב שליט"א

רציתי לדעת מה יעשה אדם ירא שמים שאוהב את השם כדי להציל את עצמו מן הפורענות הבאה להעולם?

לא צריך להיות נביא כדי להבין שהמצב שהעולם נמצא היום איננה מתקיים, ובהסתכלות קל אפילו בנ"ך ואין צריך לומר בספרי חז"ל שמסביר התנ"ך ויש כמה דברים שנאמרו רק בעל פה, בקלות נוכל להבין שהמצב שהעולם נמצא היום אינה אמורה להתקיים ותיכף משהו רע אמור לבוא ואין נראה שיש אופן לצור את זה היות שחטאי בני אדם הגיעו למדרגה דור המבול -אם לא יותר גרוע מפני הידע שיש ולא למדו.

וכגון כדי לא להישמע כמגזים וכדומה הרי בא ידיד אחד היום והראה לי דברים שקורים היום רק לדוגמא שאלו דברים יום יום, והראה לי שבתקשורת אמריקאים הכי מפורסמת שבעולם הנקראת CNN שהיה שם כתיבה שממליץ לאנשים איסור אשת איש ללא שום בעיה ושאין מוסר לזה ואפשר לעשות את זה באופן מוסרי ושיש כמה זוגים גוים אמריקאים שכך חיים ומצליחים בזוגוות – חס ושלום!!

חוץ מזה החדשות שליהם מלא על פרופסורים לתינוקות מגיל 3 ומעלה שמלמדים אותם על קטע של משכב זכר וגם טרנסג'נדר וכל מיני תועבה שזה בסדר נכון ושאין לומר לא לזה חלילה – לפי טעותם. גם אומרים האנשי תועבה אלו שמלמדים תינוקות שאין מושג של תימות של ילדים ויש להאכיל אותם תועבה הכי מוקדם- רחמנא ליצלן. וכמובן כל הפרופסורים אלו הומו לכן מובן האג'נדה.

אם תאמר מה איכפת לנו מן משוגעים אלו? הבעיה שהם אצל ממשלה גם כן ורוצים להטיל על כרחכנו חוק ללמד זה אצל אף בתי ספרים פרטים של דעת, אף המדינה טוענת שיש חופשיות לדעת ועל ה רבים הרבנים עם הטועים לא להביא תועבה אצלנו. וגם אי אפשר לחיות מופרד להם לגמרי וזה משפיע לחברה שתמיד יש חלשים רחמנא ליצלן.

זוכר אני אף כשלא הייתי דעתי ולא הייתי חילוני אלא לא ידעתי מה לעשות אבל האמנתי תמיד בה', אף כשהייתי רחוק לא חלמתי בחלום הכי רע שיש אפשרות לדבר כזה כ"כ פרוץ ומתועב להיות "דרך" לבני העולם ואף להגיע למצב של סגירה אצל בית האסורים אם אתה מתנגד להם ואומר שזה תועבה.

לכן אם מישהו אומר להם האמת שזה תועבה שמים אותו בבית האסורים, אז אשאל ומי הולך נגד השם ועושה נגד חוקיו בזרוע כאילו אינו קיים אינו רואה ואינו יכול לעשות כלום נגדם על אחת כמה וכמה ודומה לי התנהגותם כהתנהגות פרעה שחירף ואמר מי ה' ? רשעים אלו לא למדו מוסר מן הקוביד.

חשבתי שעם הקוביד שהעולם היה חוזר למוטב והמשיח היה בא מן הצד הצדק, אבל המצב נעשה פי אלף גרוע כאן בארצ"ה החוק אינו פועל להרבה דברים, גזל בקליפורניה ואף כאן ניו יורק הותר ומשכב זכר ותועבה מלאו המקום כאן.

לכן ההחכם יעשה תשובה וטוב להכין כדי לא להיות בבהלה כמו היה בקוביד, שמשהו לא טוב מאור לבוא להעולם, שה' ירחם על עמו ויביא לנו המשיח להצילנו כי הגוים הולכים לדרך אבדון.

אשמח לקבל חוות דעת

סלח על התיאור

תשובה:

שלום וברכה ר' יוסף, למעשה בכלל לא הבנתי את דבריך… מה לנו ולהם? מדוע אתה בכלל צריך לדעת את כל התועבות שלהם? למה אתה מסתכל על הצד הרע של החיים? אתה מתגעגע לעולם של לפני חמישים שנה ויש צד כזה, אבל יש גם צד שני, האם היה אז ישיבת מיר עם 6,000 אברכים? ליקווד? ישיבת חברון בזמני מנתה 600 תלמידים, היום 1,600… יש בירושלים לבד אולי 200,000 ילדים במוסדות חרדיים! עולם התורה מתפתח וצומח ורחובות העיר מלאו ילדים וילדות משחקים. עולם התשובה מתפתח. עם ישראל חוזר אל ה', נכון יש גם שלא אבל למה לא לראות את מה שכן. תמיד טובה להסתכל על החיים בכלל ועל העולם כולו בראייה חיובית, להודות לה' על כל הטוב ולהתפלל שיהיה עוד יותר טוב ושנזכה לגאולה שלמה.

מי שרוצה להנצל מפורענות הבאה לעולם, יכנס לבית המדרש ויעסוק בתורה בשמחה ובטוב לבב, וה' יהיה בעזרו.

ערב מבורך.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. שלום וברכה לכבוד הרב שליט"א

    כדי לענות שאלת כבודו באנו לשאול מה יעשה אדם להציל מן הפורנעות .

    זה לא שמסתכל על הצד הרע סליחה אם נשמע כזה אלא המציאות כאן לא טוב במלחמה רוחנית, כמו שכתבתי תלמידים ובעלי בתים ידידים שואלים על נושאים אלו ולפעמים מראים לי דברים אלו והם תוהים על תועבות אלו ורוצים חוות דעת כי זה קשה לאדם להאמין שקיים דבר כזה היום באופן כזה כ"כ פומבי.

    לי יש רק לעסוק בתורה וכשצריך לענין פרנסה

    דרך אגב כאשר שבאתי לכאן היה כבוד גדול מן הגוים אמריקאי כלפי חרדי וסוכר אני שהלכתי ברחובות של ניו יורק ללא פחד מה שאין כן היום אם אני צריך ללכת שם זה לא נח.

    יום יום אנשים מספרים על רדיפת חרדים כאן. והדבר עכשיו זה פומבי בחדשות ומתארים אותנו לא טוב, ולא היה מציאות כזה לכן על זה אני דואג.

    אכן הרב צודק הנכון לשכוח כל הבלגן וללמוד תורה, כי מי שעוסק בה עושה רצון ה' ינצל מן דברים רעים רחמנא ליצלן.

    ברכה והצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל