לתרומות לחץ כאן

איך לומר למטפל שאני לא מעוניין להמשיך?

שאלה:

שלום רב,
יש לבת שלי עיכוב התפתחותי, והיא נמצאת בגן התפתחותי. אחד הטיפולים הניתנים שם הוא טיפול רגשי. המטפלת אמרה לי ולאשתי שהבת שלנו סגורה ועם חרדה חברתית. יש לציין כי הילדה מתנהגת אחרת בסביבה אחרת כמו בבית, או בבית של השכנים כשהיא עם הילדים שם. הבעיה היא בעיקר בסביבה שבה היא מרגישה פחות בטוחה, ושם היא לא מבטאת את עצמה ועצורה.
לאור זאת המטפלת הרגשית מטעם הגן אמרה לי ולאשתי שלדעתה יש לפנות לפסיכיאטר ולתת לילדה שלנו כדורים פסיכיאטריים. הילדה בקושי בת 4.
אני ואשתי הזעזענו משיקול הדעת הלקוי, הפזיז וההזוי שלה. אנחנו מעוניינים להפסיק את הטיפול אצלה, ולקחת אותה למטפלת רגשית אחרת באופן פרטי. השאלה היא מה לומר לה כשנודיע לה זאת, והיא תשאל אותנו מדוע החלטנו להפסיק את הטיפול אצלה. האם לומר את האמת, או שלהמציא תירוץ אחר, כגון שהשעות של הטיפול בבוקר בעיתיות לנו מבחינת עבודה וכו'. אני לא רוצה שתהיה לי עבירה מבחינת בן אדם לחברו.
תודה רבה כבוד הרב

תשובה:

שלום וברכה

אין דבר יותר טבעי מחוות דעת שניה. אפשר לומר נימוס ובכבוד שכיון שטיפול תרופתי לילדה כה קטנה ובכלל הוא דבר בעל משמעות רבה, אתם מעונינים ללכת לחוות דעת שניה ולכן אתם מבקשים כרגע להפסיק את הטיפול ולפנות לעוד אחת. זה דבר טבעי מאוד ולא פוגע, תודו לה על כל היחס והעצות, והכל טוב.

תראו רק נחת ושמחה מהילדה ומכולם.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל