לתרומות לחץ כאן

חפצים אבודים

שאלה:

שלום רב,

הבנתי שנישארים ניצוצות מאנרגיה של אדם עם החפצים שלו, כמו שלמשל שמעתי המלצה להימנע מלקנות רכב יד שניה כיוון שאתה יורש גם את האנרגיה של האדם הקודם שהיה בעליה..

לדעתי שכחתי כמה וכמה מחפצי האישיים בחיי שהם מפוזרים ואין לי יכולת לדעת היכן הם.

לאחר טלטלות רבות וקישורים רוחניים רעים שנעשו שלא ביוזמתי או בכוונתי, אני חושש שגנבו לי חפץ ומזמנים עלי חלומות רעים, שליטה בחלומות, פציעות ותאונות רבות שלי ושל בני משפחתי.

האם ניתן להתיר את כל החפצים האבודים או הגנובים שלא יהיו יותר עם קישור רוחני אלי? במידה ומשתמשים בתמונה שלי, האם ניתן להתיר גם זאת? שלא יהיה רושם על נשמתי וגופי במידה ומכוונים על תמונתי, שמי המלא ושם אימי, וחפץ שנגנב ממני?

כמובן שמלך מלכי המלכים מגן עלי ושומר עלי שאצליח ואלמד ואתקדם במדרגות העולם הזה גם עם כל נסיון שמגיע אלי. גם אם נסיון זה קשה מאוד ומתסכל. על הכל אני משתדל בלב שלם להגיד תודה ולהבין את האור שאני מקבל והלמידה שנובעת מכך.

אך לדעתי אם לא אעשה השתדלות מצידי זו תהיה גסות רוח ועצלנות לחכות שיפתרו בשבילי את כל בעיותיי.
אני משתדל לטבול במקווה פעם בשבוע, מתפלל במניין, קורא חוק לישראל אחרי התפילה, משתדל לקום מוקדם לקרוא תיקוני הזוהר ארבעים דקות לפני תפילת שחרית.
מברך ומבצע לימוד על כל סעודה. קורא קריאת שמע במלואה בכוונה חזקה.

אך לדעתי אם אתיר את החפצים האבודים ואוכל בדרך מסויימת לחסום שימוש בתמונתי, גם אם אצטרך כל יום לבצע חסימה זאת, זה יעזור לי מאוד.

לצערי כל סביבתי חילונית, אין לי רב, חזרתי בתשובה לבדי כבר שלוש שנים. לא הצלחתי למצוא פתרון ועזרה כבר מעל שש שנים.
אודה מאוד אם אוכל לקבל הכוונה מה אני אוכל לבצע או מה נדרש ממני לעשות כדי לחסום את האנרגיות והכוונות הרעות שמכוונות אלי מצד בני אדם אחרים.

תודה רבה.

תשובה:

שלום וברכה,

אשריך שחזרת בתשובה ובחרת בדרך התורה! אני לא יודע מאיפה שמעת אבל ודאי שהדברים שכתבת לא נכונים, אין שום אנרגיות וכוחות שמתחברים לחפצים ולתמונה של בן אדם. אין שום מניעה לרכוש מוצר יד שנייה ולא להראות תמונה לאחרים. וכן אתה לא צריך לחשוש מחפצים אבודים שהיו לך,  ולא מתמונה שלך שמתפרסמת, ואין צורך לחסום את התמונה, אין שום אנרגיה שמחוברת לחפצים שלך ואין לך לחשוש.

חשוב מאוד שתתחבר לרב שיורה לך את הדרך, וחשוב מאוד שתתחבר ללימוד הלכה וגמרא, ולעזוב את הלימוד בתיקוני זוהר. תיקוני זוהר מיועדים לאדם שסיים ש"ס ופוסקים.

תמשיך הלאה לעלות בדרך התורה ותסיר כל חשש מליבך, אין שום אדם וכוח שיכולים להרע לך.

הרבה הצלחה.

מקורות:

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל