לתרומות לחץ כאן

זוגיות

שאלה:

כבוד הרב אני נשוי לאשתי 20 שנה דואג לבית יותר מלעצמי נותן את כול כולי בעבודה ובבית יוצא לעבודה קשה ומשמרות אני מסורתי מניח תפילין שומר שבת ומנסה להתקרב לה כמה שיכול 20 שנה אשתי הרחיקה אותי מחברים מהכול בשבוע האחרון החליטו לעשות מפגש חברתי אחרי 20 שנה מתוך החברים יש 3 גרושים בחורים טובים אשתי ישר פסלה את המפגש אמרתי לה את לא יכולה לכבול אותי כמו חפץ שלך לא לצאת לשום מקום לא לעשות כלום אים במקרה יש שם איזה בחורה אפילו אישה של חבר לא משנה לה פתחו קבוצת ווצאפ כנראה שאחד החברים העלה כל מיני תמונות לא צנועות מצחיקות אני לא ראיתי אישתי כהרגלה מחטטת בפלאפון שלי באה בטענה מה זה אמרתי לה אני כרגע ממהר לעבודה אני יסתכל ונדבר על זה לא יודע על מה את מדברת את ראית לא אני ומשם עשתה אותי חולה עירבה את כל העולם צעקות מלכלכת עלי כדי להוציא אותי משהו שאני לא יש לה בעיה כבר שנים אפילו באירועים ברחוב כל מקום שיש נשים היא הופכת למפלצת כל פעם שקורה מקרה כזה אני מבקש ממנה לא ליד הילדים והיא מתנהגת כמו מטורפת כרגע אני לא מוכן להיות לידה אפילו דקה פשוט לא יכול להסתכל עליה ברוב הזמן אפילו לא היינו מתווכחים בכלל אבל על שטיוות כאלה שאני בכלל לא קשור היא מוכנה לפרק משפחה אים ילדים ולהוציא אותי טיפש לאנשים אני לא טיפש וכולם מכירים אותי בניתי לנו וילה חדשה ברירה לילדים קניתי לה ג'יפ חדש והכול הבל לי זה ברור אבל אישה שלא מעריכה ועושה לבעלה תמוות על כלום כלום אני רוצה להתגרש בהקדם האפשרי לא יכול להסתכל עליה כל הזמן המחשבה היא על הילדים כרגע הכי טוב בשבילם שנפרד אני לא ילד בן 15 שהיא תגיד לי לא לצאת לא כלום כמו חפץ שלה מכל דבר קטן הופכת תבית מערערת תחיים על דברים שאנשים נורמלים בכלל לא מתייחסים

תשובה:

שלום ידידי, אני קורא את הכאב לך ומבין אותו היטב, בוא ננסה לנתח רגע את ההתנהגות של אשתך, למה היא כל כך בלחץ מכל יציאה שלך? מכל מפגש במיוחד אם יש שם נשים? זה סוג של חרדה! זה לא בא מרוע! זה לא בא מרצון לעשות לך לא טוב! זה בא מתוך רצון לזוגיות, מתוך רצון להיות בטוחה בך, כלומר היא רוצה ואוהבת אותך, והיא חרדה. לכן הדרך הנכונה לטפל בבעיה אינה לצאת למלחמה, אלא לפוגג את החרדה! לגרום לה להיות בטוחה יותר. הדבר הזה תלוי גם בהתנהגות שלך איתה ובכלל, וגם לא פחות תהליכים מסויימים שהיא צריכה לעבור בעצמה. ולכן אני מציע לכם ללכת לייעוץ זוגי תורני, שבו תנסו להבין את עצמכם ולהסביר את עצמכם בצורה רגועה טובה ומכוונת, וכך כל אחד יבין טוב יותר את השני החרדה תתפוגג ולכל אחד יהיה ת המקום שלו בבית ומחוצה לו.

הבית הוא משהו יקר מאוד שיש להשקיע בו ולא להכנע ללחצים עכשוויים, תשקיעו, זה שווה יותר מוילה ומג'יפ… רק אם תבין בצורת הכוונה ליצונית אחד את השני הכל על מקומו יבוא בשלום בעזרת ה'.

בשורות טובות ובהצלחה

הצטרף לדיון

2 תגובות

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל