לתרומות לחץ כאן

שיעור שלא הועיל

שאלה:

שלום
קבעתי שיעור עם מורה פרטי שיעזור לי בפרוייקט שלי בתכנות מטעם הלימודים. לפני שקבעתי את השיעור דיברתי איתו בטלפון ווידאתי כששאלתי אותו אם הוא יכול לעזור לי בנושא מסוים מאוד ספציפי- שהוא החלק העיקרי שבגללו אני צריכה את השיעור הזה. הוא ענה לי בבטיחון שהוא יודע ויכול לעזור לי וזה לא מסובך. בפועל בשיעור הוא "מרח" אותי שלושת רבעי שעה(שהשיעור הוא שעה בסה"כ), הוא ניסה בכל מיני דרכים, ואחרי שלושת רבעי שעה שראיתי שהוא לא בכיון ושהוא באמת לא יודע ולא יכול לעזור, ביקשתי ממנו לסיים כי ראיתי שהשיעור לא מביא לי תועלת, הוא בתגובה אמר שבטח שהוא יודע וזה יקח לו ממש רק כמה דקות, שאלתי אותו ומה אם לא תדע וזה לא יצליח- והוא לא ענה.
בסופו של דבר הסכמתי והוא ניסה, אחרי 10 דקות ללא הצלחה, הבנתי שהוא רחוק מזה ואני יודעת יותר טוב, הפצרתי בו שוב ושוב לסיים אבל הוא בשלו ניסה וניסה ככה שלושת רבעי שעה, לבסוף סיימנו כשאמר לי שהוא ינסה לפתור את זה אחרי השיעור ושאני אשלח לו את החומר.
לא שלחתי את החומר כי אני לא מאמינה שהוא יודע.
אח"כ בררתי עם עוד מישהו יותר מקצועי והוא ישר הבין ואמר לי שזה אמור לקחת בין רבע שעה לחצי שעה.
השאלה שלי היא: האם אני צריכה לשלם למורה הזה או לא, כי אני בעצם קבעתי שיעור על סמך זה שהוא עוזר לי בנושא המסוים, וגם הפצרתי בו לסיים והוא לא רצה.
תודה רבה!

תשובה:

שלום וברכה,

אם ביקשת שיעור על נושא מסוים, והמורה לא עזר לך בנושא שביקשת – אין צורך לשלם כלל.

בהצלחה. 

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל