לתרומות לחץ כאן

הבן לא בשל לנישואין שניים

שאלה:

אני אם לבן גרוש בגיל 25 (+ילד שנמצא אצל גרושתו שהבן מביא אותו לשבת אחת לשבועיים) השוהה אצלי, הבן הזה כך אני מבינה מיואש מעצמו, מהחיים, בקיצור לא מאמין שיגיע אי פעם עתיד טוב בשבילו, (אני מקצרת…) אציין שהוא הולך לטיפול כבר כמעט שנה ואני רואה שזה נתן לו קצת תקוה, הוא חושב איזה לימודים ללמוד, איזה תחום מעניין אותו וכו'. אך איני רואה שיפור בנושא עליו שואלת שזה נישואין שניים. הוא כמובן לא רוצה לחשוב בכלל על פרק ב', מבחינתו הוא מיצה את זה הוא לא רוצה לסבול עוד פעם.
כמה שניסינו [בעיקר בעלי] לדבר איתו – אין אל מי לדבר ! שאלתי אם יש לכם איזה רעיון איך לשכנעו או לא יודעת מה לדבר איתו כדי שבבוא הזמן ירצה לפחות לחשוב על כוון כזה של להקים בית נאמן בישראל.
תודה רבה…

תשובה:

שלום וברכה

קראתי בכאב את שאלתך המאוד כואבת, אין ספק שלהתייאש מהחיים בגיל 25 זה לא ממש נכון… אבל הוא במצב נפשי שמקשה עליו. הוא בעצם בסוג של חרדה, ואפשר להבין את המניע. אין כאן הוקוס פוקוס, אלא באמת לטפל ולא להפסיק, ואם אין התקדמות בצורה אחת אז ללכת לטיפול אחר, וגם קצת לתת לזמן לעשות את שלו… הוא ירגע, לאט לאט יפנים שאנשים שמחים בחיי הנישואין, שהבדידות מעיקה והאדם בנוי נפשית לחיי נישואין ולהקמת משפחה, ובסוף יהיה חזק ובשל לפרק ב'. אי אפשר ללחוץ עליו לא זה מה שיעזור. רק לתת לו חוויות יפות, זמן ומנוחה ובעזרת ה' הוא יתאושש. שיכנועים ודיבורים מעייפים לא יעזרו כאן, הוא בחרדה והיא צריכה להתפוגג.

בשורות טובות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל