לתרומות לחץ כאן

שלום בית

שאלה:

הדעות של בעלי ושלי שונות כלפי החיים אחרי החתונה , אני חושבת שאחרי החתונה כל אחד צריך להגיע למצב שהוא נח ושליו ושהוא הגיע למנוחה ולנחלה שלו ( מבחינת האושר ) , ובעלי חושב שהחיים הם לא מנוחה אלא מלחמה , היית רוצה לקבל ייעוץ והדרכה לגבי הנושא הזה , ולדעת מי טועה במחשבה שלו .. היית רוצה לתקן אצלי המון דברים .ואשמח לייעוץ .
ולגבי האושר של אחרי החתונה אני חושבת שהאושר שלי תלוי גם בו , ובמעשים שלו , ולא רק בי . הוא חושב שהאושר של האדם בא רק מעצמו ומהתהליך שלו , אבל אני חושבת שהאושר שלי והשמחה שלי היא גם תלויה בצד השני ובהרגשה שהוא נותן לי .
בבקשה תפתחו לי את העיינים ותראו לי מה הנכון ומה הלא . אני אובדת עצות .

תשובה:

שלום וברכה

את מנתחת כאן נקודות מאוד עמוקות שיש להרחיב בהן הרבה ואין אפשרות במסגרת זו, מה גם שנגעת בהן מאוד בכלליות. הנקודה הפשוטה היא שבעצם שניכם צודקים… אין ספק שהאושר והסיפוק של האדם מאוד תלויים בעשייה האישית שלו, במה הוא עסוק, בעבודת ה' שלו וכו', וכמו כן אין ספק שהזוגיות היא אחד הדברים הכי משמעותיים בחיי האדם, הם מקנים לו אושר שמחה ונעימות, כמו גם להיפך חלילה. לכן שני הדברים נכונים וזה בלא זה לא קיים.

אבל זו תשובה כללית מאוד, צריך לנתח בדיוק מה מפריע לכל אחד מכם, מה הנקודה שגורמת לכל אחד לומר את שלו וכו', כדי להבין איפה הבעיה ומה אפשר לעשות כדי לשפר. הייתי מציע לכם ללכת לייעוץ תורני מקצועי ולברר ביניכם מה הבעיה בעצם ואיל לטפל.

בהצלחה רבה מאוד.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל