לתרומות מתנות לאביונים לחץ כאן

קידום אמיד

להצטרפות לאלפי המנויים ולקבל את העלון חנם, לשלוח הערות או תגובות, נא ליצור קשר עם הרב יהושע אלט בכתובת [email protected]. העלון מתפרסם בשש יבשות וביותר מארבעים מדינות ברחבי תבל.

כדי לרכוש אחד מהספרים (באנגלית) של המחבר (עותק או ספר אלקטרוני) ולקבל אותו במשלוח עד דלת ביתך, אנא שלח דוא"ל לכתובת [email protected]  או בקר בכתובת https://amzn.to/3eyh5xP.

המחבר מרשה ומעודד לכל מי שרוצה להעתיק ולהפיץ את העלון לזכות את הרבים.

ר' אלט זכה ללמוד תחת הרה"ג מרדכי פרידלענדער זצ"ל והוסמך לרבנות על ידי הרה"ג זלמן נחמיה גולדברג זצ"ל. ר' אלט הוציא שלשה ספרים במגוון נושאים בעניעי יהדות ומחשבת ישראל. כתביו מופיעים באנגלית, אידיש, עברית, גרמנית וצרפתית.

קידום אמיד

בין היתרונות של שמירת תוספת שבת היא שיש ביכולתה להגדיל את הכסף שאנו מרוויחים מפרנסתנו. זו מידה כנגד מידה כי כאשר מאריכים את גבול השבת ומצמצמים את גבול יום החול, ה' מרחיב את גבולו ונותן לו עוד פרנסה, כאשר המצב דחוק.

 

כך הסביר ר' מנחם מנדל רימינובר "עשה שבתך חול ואל תצטרך לבריות" (שבת קיח.): אנחנו צריכים להכין את השבת שלנו בזמן שזה עדיין יום חול, כלומר תוספת שבת. ואז, ככל שזה ממשיך, לא נצטרך לבוא אל אנשים כדי לבקש מהם צדקה.

 

כל רגע של תוספת שבת מוערך על ידי ה'. כדי לקיים את תוספת שבת, כדברי הגמרא (יומא פא:), מוסיפין מחול על הקודש, הוסף מיום החול לקודש, הומלץ לקבל את השבת לפחות עשר דקות מוקדם מהרגיל. בדרך זו נוכל לזכות לברכות הרבות שהדבר מעניק.

 

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *