לתרומות מתנות לאביונים לחץ כאן

זוגיות

שאלה:

היי כבוד הרב יצא לי ולבעלי סיטואציה בעבודה שלו , שהיה לו סוג של תסכול כלפי המנהל שלו והעבבודה עצמה , והיה מקרה אחד שבו דיברנו בפלא והעלתי משו שקשור לנושא שהוא היה מתוסכל עליו ודיברתי עליו כמה וכמה פעמיים והוא התעצבן ואמר לי להמשיך ולא לדבר על זה , אבל זה היה חשוב לי להמשיך להגיד לו עוד כמה דברים על הנושא הזה , והוא התעצבן והתחיל להרים את הקול עליי , ואת לקרוא לי מטומטמת ומשם ניתקתי לו את הפלא בפרצוף , ואז שלחתי לו הודעה ואמרתי לו שאת התסכולים שיש לו בעבודה שלא יוציא אותם עליי , כי אני לא אשמה בהם , והוא בעצמו אמר לי שהעצבים שהיה לו זה לא היה בגללי , אבל בגלל חוסר הסבלנות שהיה לי לאותו נושא זה יצא עליי . והתרחקנו אחד מהשני , עקב זה שאמרתי לו שהרמות קול מבחינתי זה משו שקשה בשבילי .
מה היה אפשר לעשות כדי לשנות את הסיטואציה שהייתה ? והאם התנהגנו בסדר כלפיי אחד השני , מה החסרון היה ?

תשובה:

שלום וברכה

ראשית זה חשוב מאוד ודבר מצויין ששניכם מבינים שזה לא היה בסדר, ומתנצלים, זה הכי חשוב, אין זוג שלא מגיע לאיזו מריבה מפעם לפעם, החכמה זה לדעת להתנצל בלי בכלל לחשוב מי אשם ומי לא, ולמחול ולסלוח ולעבור הלאה.

וכמובן, להפריד בין הקשיים והכעסים לבין הזוגיות זה הדבר הכי חשוב, לפני שמדברים ביניכם לפני שבאים הביתה, תמיד להרפות, ולבוא שמח. זו עבודה קשה אבל זה חשוב.

הדבר הכי טוב כדי ליצור קירבה זה להתמסר אחד לשני, תכיני משהו טוב במיוחד בשבילו לשבת ותכתבי לו פתק קטן, זה יעשה נפלא בעזרת ה'.

שבת שלום.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל