שאלה:
שלום לכבוד הרב,
רכשנו סדין מיטה למיטת יחיד וקיבלנו סדין למיטה זוגית. מבחינתינו אין בעייה להישאר במצב הנוכחי או לחילופין לבקש מהחברה לשלוח שליח ולהחליף את המוצר בסדין יחיד (דבר שככל הנראה יגרום הפסד גדול יותר לחברה מאשר להשאיר את המוצר אצלינו).
אם המוצר ישאר בחזקתינו, האם יש חיוב לשלם את סכום ההפרש בין המוצרים?
תשובה:
שלום וברכה,
עליך להודיע לחנות ששלחה שהם טעו והביאו לך סדין למיטה זוגית. ותאמר להם שאתה מסכים להישאר עם זה. בעל החנות לא יכול להכריח אותך להוסיף בתשלום, אלא יכול להחליט אם להחליף לך או עדיף להם להשאיר לך את הסדין שהביאו. אם הוא לא מסכים להחליף אתה לא צריך להוסיף בתשלום.
בהצלחה.
מקורות:
כאשר הזמנת סדין של יחיד בעל החנות לא יכול להכריח אותך לקבל סדין זוגי ולהוסיף בתשלום. ולכן אתה צריך להודיע להם על הטעות והם יחליטו אם עדיף להם להחליף או להשאיל לך את הסדין הקיים.
ספציפית לגבי סדינים. אני אישית עבדתי עד לא מזמן בחברה שמוכרת סדינים. לא היה שווה להם להכניס את כל הסוגים והגדלים אז הם באופן קבוע שלחו לכל מי שהזמין סוג שלא היה במלאי את הסוג הבא בתור במחיר הזול
השאר תגובה