לתרומות לחץ כאן

דמויות ממשחקי מחשב – מכירת חוברות שמסבירות את המשחק – המשך

שאלה:

שלום רב. בהמשך לשאלה ששאלתי ולתשובה שענית כדלהלן:

שאלה:
שלום, אני גר בחו״ל, ופעם בשנה אנשים זורקים כמויות גדולות של דברים שאינם צריכים. מצאתי לפני כמה ימים הרבה חוברות ואחד מהם מזכיר את האלילים של ההודים ומפרט אותם ומשבח אותם. האם חל איסור מוחלט למכור חוברות אלה באינטרט באי-ביי (ebay) אף על פי שרוב הקונים הם גויים?

תשובה:
ברור שאם זה משבח עבודה זרה, שהוא דבר שגם גויים מצווים בו, זה איסור גמור, ובכלל שם אלוהים אחרים לא תזכירו, יש לנו מצוה לחות כל זכר לעבודה זרה, ולא להלל ולהפיץ את שמעה וטובתה כביכול.
יום טוב.
————————————————————————–
יש לי שאלה נוספת בבקשה:

מצאתי בין כל הדברים שהשליכו השכנים תיק מלא בחוברות שעוסקות במשחקי מחשב ידועים ובין דמויות המשחקי מחשב החוברות מראות כל מיני יצורי חושך כמו מכשפות או יצורים שנראים שטניים ורשעים כל מיני דמויות והרבה מהם. שאלתי היא שוב, האם מותר לי למכור חוברות אלה באינטרנט? משחקי המחשב האלו מאד מאד ידועים ופופולריים. ראיתי באחד העמודים גם איזה "כישוף" וכתבו על זה מאמר. אני לא חושש מדברים כאלה, לדעתי זה שטויות. אך הגויים מאד אוהבים משחקי מחשב ובמיוחד את אלה. שוב, עלי זה לא עושה שום רושם כלל ועיקר. אני גם לא מבין כלל במשחקי מחשב, אך אני יודע שאלה משחקי מחשב ידועים ופופולריים. האם מותר לי לנסות למכור חוברות אלה באינטרנט אך ורק למטרת רווח כספי?

תשובה:

זה מותר.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל