לתרומות לחץ כאן

קורונה – איך נזהרים?

שאלה:

בס"ד
לכבוד הרב שליט"א
לפני שבוע לא חשתי בטוב(כאב גוף ללא חום ), אך ההנחה היית שזה שפעת או התקררות מיכוון שבמקום שאני עובד הרבה חלו באותו שבוע, וחלקם חזרו לעבודה"חצי חולים" אך עם בדיקה שלילית של קורונה
למרות הכל עדיין הלכתי להבדק אך בגלל חגי הגויים והעומס הנורא התשובה אחרה מאוד לבוא. את הבדיקה המהירה קיבלתי אחרי 4 ימים! בשבת כבר הרגשתי יותר טוב אז הלכתי לבית הכנסת אך החלטתי לשבת בחדר נפרד. רק שישה ימים אחרי שעשיתי את הבדיקה קבלתי שהתוצאה חיובית.
דיברתי עם אדם אחד בבית הכנסת שאכן גם הוא קיבל וחוששני שאני הדבקתי אותו (למרות שאין לדעת שהקורונה משתוללת במקום מגוריינו עכשיו)
דיברתי איתו והוא בסדר ב"ה…בקשתי ממנו מחילה…אולי הייתי צריך להיות זהיר יותר…מה עליי לעשות ואיך לכפר במידה ואני הייתי המדביק? קשה מאוד לדעת מתי להשאר בבית כי ככ הרבה וירוסים מסתובבים וכמעט שאי אפשר לנהל חיים מתוקנים(מניינים חברותא וכו ) אם כל פעם נחשוש לקורונה….מה הדרך הנכונה…המון תודה וסליחה על האריכות …

תשובה:

שלום וברכה

מה שצריך לעשות לדעתי הוא להקפיד על כללי משרד הבריאות. במקרה שאמרו להיות בידוד חובה להתבודד ומי שאינו עושה זאת חוטא לחבריו, במקרה שלפי ההנחיות אין חובת בידוד ומהטעמים שהזכרת, אז אתה נוהג כהלכה, אין לדבר סוף, ולעולם לא נוכל להזהר לגמרי, מה שצריך הוא להקפיד על ההנחיות האמורות.

רפואה שלמה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *