שאלה:
רכשתי חפץ כלשהו. לאחר שבועיים התגלה שהחפץ לא עובד כל כך טוב. החזרתיו למוכר המוכר שלח לתיקון וזה חזר לאחר שלושה חודשים!
ושוב זה לא עובד.
הלכתי למוכר המוכר אומר לי מה אעשה זה המדניות של מוצרים שאינם תקינים. המוכר טוען שהוא ישלח שוב לתיקון ומקוה שזה יחזור מהר יותר.
אני רציתי שיתן לי מוצר חדש?
תשובה:
קונה שקנה מוצר והמוצר לא תקין ניתן לבטל את המקח, והמוכר לא יכול לדרוש שיתקן, כיון שהקונה קנה מוצר תקין ולא מוצר מקולקל שטעון תיקון והמתנה למוצר שיגיע מתוקן. במקרה שלך שפעם שנייה לא פועל המכשיר ודאי שהמקח בטל.
בהצלחה.