שאלה:
אדם שנמצא בביתו ואוכל או שותה ומברך שהכל נהיה בדברו או בורא פרי העץ וכו'
נרדם לשנת צהריים,האם השינה נחשבת להפסק וצריך לברך עוד פעם?
תשובה:
פשוט וברור, אין לך הפסק גדול מזה. אמנם בסעודת פת ככל שמדובר בשינת עראי [לא נכנס למיטה אלא נרדם על השולחן] זה לא הפסק ראה סי' קעח סעי' ז], אבל באכילת פירות גם שינת עראי ככל שישן ממש זה הפסק, כמו שחילק הביאור הלכה שם לגבי יציאה לחוץ.
מקורות:
באופן כללי טעות גדולה היא לברך בתחילת הבוקר על דעת להמשיך לאכול ולשתות מידי פעם ראה כאן בהרחבה.