לתרומות לחץ כאן

יחס הבעל למול דברי כפירה מצד אשתו

שאלה:

לכבוד הרבנים שליט"א שלום רב!
כיצד אמור להגיב בעל לדברי כפירה נוראיים מצד אשתו שנובעים מייסורי נפש אמיתיים שום דבר שהוא מנסה לעשות לא מניא אותה ממחשבותיה ודיבוריה היא טוענת שלא מאמינה בשום דת ושכל הדתות זה המצאה אחת גדולה?

תשובה:

שלום וברכה

אם היא מדברת ומסוגלת לדבר באופן מושכל, יש להפנות אותה למקומות שבהם ניתן ללמוד את הנושא, אם זה הסמינריונים של ערכים, או של הידברות כל אחת לפי סגנונה, יש שיעורים של לב לאחים בכל הארץ ועוד, היא יכולה לשאול את כל השאלות ולקבל תשובות. אני מניח שאתה אין לך את ההכשרה להשיב, אז תפנה אותה למקומות הנ"ל. אם היא לא מדברת בצורה מושכלת אלא מתוך קושי נפשי מסויים, לא הבנתי פשוט מה שכתבת "יסורי נפש", בקושי הזה צריך לטפל בכל מקרה, אין מקום להשאיר אותה מתייסרת. העיקר מה שחשוב להבין שיש להכל תשובות רק צריך לשאול במקומות המתאימים. יש אגב גם הרבה חומר טוב לקרוא, אבל אני מניח שבדרך כלל טוב יותר פנים אל פנים.

בשורות טובות וכל הישועות.

הצטרף לדיון

3 תגובות

  1. ראשית תודה אבל שאלתי לא הייתה מה ניתן לעשות עימה או להיכן להפנות אותה זה ממש לא רלוונטי מדובר באשה שמנהלת אורח חיים חרדי מגיל צעיר ויודעת ומכירה את כל החומרים של ערכים והרבה יותר לכן אני מחדד שוב כיצד הבעל אמור להגיב במקרה של דיבורי כפירה מצד אישתו כעס כלפיה אין כי היא באמת סובלת נפשית ואין כאן המקום לתאר מדוע

  2. אם זה לא בא ממקום של שכל אלא מסבל נפשי, אין צורך להתייחס, אפשר להתעלם לגמרי, אין בדיבורים האלו כל משמעות, בורא עולם גם יודע שהיא סובלת. בשורות טובות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל