לתרומות לחץ כאן

נתבע שרוצה להגן על עצמו בערכאות

שאלה:

יש לי שאלה לגבי הזמנה לדין שקיבלתי על חסימת שביל פרטי ואני יודע בוודאות שדרך הכניסה הזו אינה חוקית. ניסיתי ליצור קשר עם בעל הבניין מספר פעמים בהתקשרות למשרד ההנהלה והשארתי הודעות, אך לא הצלחתי. התכוונתי להציע לו לשלם את הקנס או לתת לי מכתב שקובע שמותר לי על פי חוק להחנות את הרכב שלי שם כך ניתן לדחות את הזימון.
אחת האפשרויות שלי להוכיח שלא מדובר בחניה חוקית היא לפנות למחלקת הבניין או למכבי האש, ואם אני צודק, הם יוציאו זימון לבעל הנכס וזו תהיה ההוכחה שלי להגן על הזימון שלי שזו לא שביל כניסה חוקי, ומותר הי' לי לחנות שם. זה יכול לגרום להם קנס כספי.
השאלה היא, כיוון שכבר התקשרו למשטרה כדי לתת לי זימון, הם משכו אותי לערכאות וזה שאני הולך לרשויות להוציא הזמנה הוא כדי לבסס את ההגנה שלי, וזה רק המשך לתיק זה. או שזה נחשב לערכאות חדש ואני צריך קודם כל לפנות באופן אישי ללכת למשרד שלהם כדי לנסות להימנע מללכת לרשויות או לבקש לזמן אותם לבית דין?

תשובה:

שלום וברכה,

כיון שאתה נתבע מותר לך להגן על עצמך בכל הגנה שתוכל, אולם עליך להודיע להם תחילה שאתה מעוניין להתדיין בבית דין רבני ולא להתדיין בערכאות, ואם הם ימשיכו את התביעה תוכל להגן על עצמך בכל אפשרות שתוכל.

בהצלחה.

מקורות:

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל