לתרומות לחץ כאן

בגדים גדולים לגבר

שאלה:

שלום רב
חוזר בתשובה 15 שנה
מרגיש צנוע וטוב ללכת עם בגדים במידה גדולה מעט ממידתי.
אשתי אומרת לי שזה נראה כמו שלומפר ואין שום עניין לגבר להסתיר
את צורת גופו.
אני באמת מרגיש יותר טוב ככה ולא מרגיש מוזר או שונה (לפחות ביחס למבוגרים שכן הצעירים לרוב מחפשים בגדים אופנתיים המדגישים את גופם)
האם צריך לשנות זאת? האם אשתי יכולה לדרוש ממני ללכת יותר אופנתי?ולכנות אותי שלומפר (כך לעיתים קרובות)
תודה רבה

תשובה:

אין טעם ללכת עם בגד גדול מידי, יש שני סוגי גזרות בבגדי גברים, גזרת סלים הצמודה לגוף, וגזרה קלאסית, תלך בגיזרה הקלאסית במידה המתאימה לך.

הייתי רוצה להוסיף עוד הערה. בוודאי שאין זכות לאישתך לדרוש ממך שתתלבש בצורה שאינה נוחה לך, וגם לכנות אותך בכל מיני כינויים שפוגעים בך [למרות יתכן שאומרים זאת בחיבה מסוימת]. אבל אם באמת הדבר מפריע לה כמו שנראה מתוך הדברים שלך, אז אני הייתי ממליץ כן להשקיע, היא רואה אותך ואתה לא, המראה הזה מייצר אצלה איזושהיא אי נוחות ולכן היא מגיבה בכזו צורה, יש לך הזדמנות לקיים מצוות שלום בית שידוע ששם שמים נמחק בשביל לשים שלום בין איש לאישתו, גם ענין כזה של לבישת בגדים שאתה פחות אוהב הוא קרבן ראוי להקרבה בכדי לשים שלום בבית, שאתה לא תקפיד עליה והיא לא תכנה אותך בכל מיני כיוניים. אמנם יתכן שיש לך איזו הפרעה תחושתית ולכן בגדים מסוימים לא נוחים לך, ואם כן אשתך תוכל להבין אותך ותחפש סוגי בד יותר נוחים, כדאי לברר אצל מומחה בתחום, אפשר לברר בקופת חולים וכדו' [בדרך כלל שייך לריפוי בעיסוק].

ברכה והצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל