לתרומות לחץ כאן

קללות?

שאלה:

שלום כבודו אני רציתי לשאול אני עברתי לגור אצל סבתה שלי בחסדי השם אחרי שבבית מבחינה רוחנית לא היה הכי טוב עכשיו מאז שבאתי אני נעקצת על ידי יתושים מלא מלא רק אני נעקצת פה בבית ואפילו שישנו איתי בחדר עוד אנשים רק אני נעקצת ברמה שבכל יד יש לי משהו כמו 30 עקיצות כמובן שפנינו לרופאים וכלום לא עזר לקחתי מלא משחות ותרופות ושמתי מכשירים יקרים למניעת יתושים וכלום הם ממשיכים לעקוץ וזה גורם לי צער רב וכאב נורא עכשיו השאלה היא כזו אולי השם לא שמח בצעד שעזבתי את הבית עם הטומאה והאינטרנט אולי השם בכלל לא שמח בזה זה ממש מוזר לי כי התיעצתי עם מלא אנשים ורבנים וכולם אמרו לעבור וכעת שעשיתי צעד גדול כזה ככה אני סובלת אשמח לתשובה האם זה לא רמז משמים שהשם לא שמח בצעדי זו או אולי יש עלי איזו קללה או משהו כזה ואם יש דרך מהתווורה איך להינצל מזה
תודה רבה

תשובה:

חלילה וחס, ודאי אין כאן שום רמז משמים וכלום. כדאי לשים בחר מנורה כחולה שאוספת אליה את היתושים, להעזר בסנו די, ולראות אם יש רשת בחלון, להתנהג רגיל כפי הנדרש במצבים כאלו, ולא לחפש סימנים משמים במקום שאינם.

הצליחי מאוד בדרכך הטובה והחדשה.

שבת שלום.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. כבוד הרב ושואלת יקרה. אני לעניות דעתי סבור שאכן יש כאן רמז גדול משמים! שהשם מאוד אוהב את הצעד העצום שעשית! צעד לגמרי לא פשוט! לעזוב בית משפחה וכו' בשביל להתעלות בעבודת ה'! ודווקא לכן הוא שולח לך את היתושים להראות לכולם איזה מסירות יש לך! שאפילו עם כל הנסיונות את א נשברת ולא בורחת חזרה! את מסוגלת להתגבר על כל זה! אשרייך! כמובן שמצידך תעשי כל מה שניתן כפי שהרב יעץ ע"מ להקל את הנסיונות כי זה תפקידנו בעולם לפעול לפי דרכי הטבע ולהמנע מנסיונות ומי שברא את היתושים ושלח אותם אלייך הוא גם ברא את המנורה הכחולה ונתן לכמה אנשים את הרעיון איך ליצור את זה בשביל שנשתמש בזה. אך המקום שבוא את נמצאת, ללא ספק, הוא גבוה מאוד והקב"ה אוהב זאת מאוד.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל