לתרומות לחץ כאן

גזל מחברה אינטרנטית

שאלה:

בעברי יצא לי לעבוד במפעל בחברה גדולה מאוד ארצית ולא יודעת למה זה עבר לי בראש בכלל, לקחתי 2 בקבוקים שארזתי ארגזים מהם ואחרי כמה ימים הבנתי את הטעות וזרקתי אותם לפח כדי שלא אשתמש. לא החזרתי כי התביישתי בעצמי ומהאנשים שאולי ישאלו שאלות. אני לא יודעת איך להחזיר להם את הכסף כי יש להם חנות אינטרנטית, מוצרים בכל העולם ובארץ וחנויות מפעל אבל אין קשר ישיר עם הבעלים בכלל. ראיתי שיש להם עמותה שהם פתחו שעוזרת לנזקקים, אני יכולה לתרום להם?

תשובה:

שלום וברכה,

יש להשיב את הגזל. לא מועיל תרומה לעמותה שהם הקימו – זה עסק צדדי, צריך להחזיר לעסק עצמו. ניתן להשאיר הודעה באתר שיש לך חוב של שני בקבוקים מבלי לפרט סיבת החוב. לא צריך לתקשר עם הבעלים ניתן לתקשר עם השרות לקוחות, ולכן תפני לשירות לקוחות ותודיעי להם על החוב והם יחליטו אם לחייב אותך או לפטור אותך.

בהצלחה ושנה טובה.

מקורות:

הצטרף לדיון

3 תגובות

  1. תודה על התשובה, נוצר קשר ואמרו לי שצריך פרטים כי לא יודעים לאן לשייך את החוסר כי יש המון סניפים ושלשירות לקוחות לא ניתן לפטור או לא לפטור מהעניין כי הם לא יודעים שום פרטים.
    ניתן לקנות מוצרים בשווי של הגזל ולתרום אותו?

  2. יש לי הצעה,
    אם הגברת מתביישת לספר להם את האמת בגלוי היא יכולה לקנות שני בקבוקים לשלוח להם בדואר אם הסבר בעילום שם שבעבר היא גזלה שני בקבוקים מהחברה שבמסגרת חזרה בתשובה היא מחזירה לחברה את שני בקבוקים שנגזלו ומבקשת מחילה מההנהלה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל