לתרומות לחץ כאן

זה נורמלי שירושלים מרגשת אותי ואני לא דתי?

שאלה:

אז ראיתי ביוטיוב סרטון על ירושלים שבמהלך הסרטון השמיעו את השיר "על נהרות בבל/אם אשכחך ירושלים" ובסוף השיר הראו שמהשמיים יוצא אור וכיפת הזהב על הר הבית נעלמת ואז מופיע בית המקדש ורואים את אלוהים מחייך מלמעלה עם הכיתוב "לעולם לא אשכח את בני ובנותיי, עם ישראל" וזה היה בשיא השיר שגם ככה היה מרגש ואני פשוט התפוצצתי בבכי, אני בחיים שלי לא בכיתי ככה, זה הרג אותי.. כי גם חשבתי על זה שהר הבית הוא לא באמת שלנו כרגע ושאלוהים לא באמת נותן לנו זמן של מתי הוא יחליט להופיע ויהיה בית מקדש וזה כאב לי בצורה יוצאת דופן.. הסרטון הזה גמר אותי, זה נורמלי? החיוך של אלוהים (כביכול) קרני האור שיצאו מהשמיים והאירו על בית המקדש ורואים את את ישראל מתאסף מסביב והכיתוב שמופיע על המסך שאלוהים לא שכח אותנו, זה פשוט הרס אותי!

תשובה:

הגיוני מאוד! וכי בגלל שאתה מגדיר את עצמך חילוני [לצערנו] זה אומר שאין לך נשמה חלילה?! מה פתאום?! גם רגליך עמדו על הר סיני בשעת מתן תורה, וגם אתה קיבלת את התורה יחד איתי, נשמותינו התאחדו שם עם נשמות כל ישראל בקבלת התורה ובהתחייבות לשמור כל מצוותיה. ואכן במשך 3500 שנה הקפידו אבותינו ואבות אבותינו לשמור על חובה זו [שהיא זכות עצומה] בגאון, והקפידו על קלה כבחמורה. אירועים היסטוריים כלל עולמיים גרמו לכך שחלק נכבד מהעם זנח במאה – מאתיים שנה אחרונות את הדת, והיום ברוך ה' שוב יש שיבה גדולה מאוד ליהדות, ואני מתפלל שגם אתה תאזין לקולה של נשמתך החבויה בך, ותשוב לאבינו שבשמים באמת. אלוקים שאוהב אותך כאב את בנו ומצפה לשובך במהרה!

שבוע טוב ובשורות טובות.

הצטרף לדיון

3 תגובות

  1. שאלה מרגשת ממש , חושבני שזה רק סימן כמה החיבור שלך הפנימי הוא חזק וגדול אולי זה אפילו סימן משמים לחזור לאבא ולתורתו וכמו שכתב לך הרב ,זכור שאתה בכית בזמן הסרטון אבל אלוקים בוכה כל יום על בנים שקצת נאבדו לו בדרך ,מאחל לך המון הצלחה .

  2. זו ממש הזמנה לשוב להשם יתברך.
    העניין שהרבה פעמים מרתיע אנשים שמגדירים עצמם "חילונים" המושג "לחזור בתשובה", אבל מי שמעז לנסות מגלה שזו מתנה עצומה ואני מתחייב לך ידידי שהחיים החדשים בדרך האמת טובים, איכותיים, נעימים ומרגשים בהרבה מהחיים בדרך שאינה של שומרי תורה ומצוות.
    כך שהרווח כפול – גם בעולם הזה וגם בעולם הבא.
    אז למה אתה מחכה? עלה לרכבת..בהצלחה!

  3. ידידי הטוב בטוחני שאם תקשיב לקול הרבנים שליט"א רק תצליח,

    ואפשר לעשות זאת בהדרגה ובנעימות.

    זכור! השם יתברך מחכה לך וצועק שובו בנים שובבים,

    הוא רוצה אותך לידו,

    תחזור לאבא אח יקר!

    ובמקום שבעלי תשובה עומדין אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד.

    בכל שאלת עזרה והדרכה תתיעץ עם הרבנים הנפלאים שבאתר הזה.

    התחל, והצלח!

    בשם השם תעשה ותצליח!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל