לתרומות לחץ כאן

עניית אמן יהא שמה רבה בלא כיפה

שאלה:

שלום כבוד הרב,
בילקוט יוסף סימן ב סעיף כג כותב : מי שהיה בגילוי ראש ושמע ברכה מחבירו או קדיש מותר לו לענות אמן בגילוי הראש. ולכן הלובש תפילין של ראש וראשו עדיין מגולה, ושמע קדיש, והגיעו לאמן יהא שמה רבה, יענה עם הציבור.

הכוונה שיענה יהא שמיה רבה ? או רק אמן ? (אין לי את הערות של הפסר אלא את הקיצור בלבד)

תשובה:

אמן יהא שמיה רבה.

ערב טוב.

הצטרף לדיון

תגובה 1

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל