לתרומות לחץ כאן

חיסון קורונה – טוב או רע?

שאלה:

ב"ה
בן אדם ראה פסק של רבנים ללכת להתחסן .הוא הלך להתחסון ומייד אחרי בקבלת החיסון קיבל תופעות לואי קשות במשך יותר מחודש .נמול רגליים וידיים ,קוצר נשימה ועד רשימה ערוכה של תופעות לואי. כמה פעמים הרגש סכנת חיים.
הרופא אמר שזה בסדר שיעבור .השאלה האם החיסון קורונה יכול לסכן חיים מותר לבן אדם להתחסן ? ראינו אחרי זה שהרבה אנשים קיבלו אותם תופעות .תודה

תשובה:

לא שמעתי כמעט על אנשים שקיבלו תופעות מיוחדות, ובכל מקרה מדובר במקרים שמבחינת אחוזים הם אפסיים ביותר, ואני חושב שמי שמתעדכן מה קורה עם הקורונה עכשיו באירופה ובדרום אמריקה, כמה מתים כל יום מהמחלה הקשה הזו, ורואה מה קורה בישראל שמתחסנת, כיצד החיים חוזרים לשגרה ואנחנו כמעט לגמרי אחרי הכל, מבין שהרבה יש להודות לה' ולשבח על טובתו הגדולה עמנו שזימן לנו את החיסון הזה שהציל נפשות רבות בישראל, ואני שמח על הבמה שהיתה לי כאן באתר דין לעודד שוב ושוב אנשים ללכת להתחסן, מי יודע אולי שכנעתי מישהו, אולי הצלתי חיים…

יום נעים ובריאות איתנה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. להודות להקב"ה על הכל בודאי, אבל רואים ממקומות אחרים בעולם וכגון בורו פארק,וויליאמס בורג פלאטבוש סין ובמדינות אחרות שהיה לפני שנה מצב מאוד מאוד קשה והנה מלפני כ8 חודשים הכל התנרמל עד לעשיית חתונות ,בתי ספר ,חנויות הכל רגיל מבלי כל חיסון ,והוא הדין שקרה גם בארץ שנהיה יותר טוב.אבל כל ראיה לומר שהחיסון גרם לזה,ממש-אין,ובפרט שישנו רופאים לא מעט שאומרים שאין שום מרכיב בתוך החיסון שפועל חסינות לוירוס,ושלכן השם חיסון על מוצרים אלה לא מוצדק.במחילה מאוד,אבל זה האמת שמתברר לעט לעט יותר ויותר, ושלכן הוא לא גנאי להביעו.

  2. בעיני לומר שהחיסון אינו מחסן, זה כמו להסתכל עכשיו החוצה ולומר שזה לילה… שמעתי על פקפוקים אולי זה מזיק בעתיד, אלו חששות שאני מבין, אמנם לא מסכים, כי בשקלול הנתונים המחלה מזיקה לאין ערוך יותר, אבל לפחות אני מבין מה מדברים, אבל מי שטוען שאין חיסון, זה בעיני כמו אלו שטוענים שאין קורונה. סתם שפעת..

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל